Birrerie "Velkopopovitskiy Kozel"

In u paesi di Velke Popovice, micca questu vicinu à a capitale di a Repubblica Ceca , hè una grande fita - a pianta "Velkopopovitskiy Kozel". U so emblema, a capra barbera, hè cunnisciuta da tutti, è u muttu di a antica cerveceria hè tradutta in russu: "quale hè chì pudete fà?". Scupremu chì questu locu hè famosu è per quessa chì ci sò sempre assai visitatori.

L'emergenza è u sviluppu

Per a prima volta, Velke-Popovice hè citatitu in i ducumenti di u XVIe seculu, induve si prumeghja u gustu è a qualità di a cervica locale. Allora a brassaria era in u monasteru benedetto. Quandu era chjusu per l'ordine di l'imperatore Joseph II, u Casteddu Popovic era temporalevolmente vacante, è fù dopu avè compru da Frantisek Ringhoffer. Fundò una grande bruttizza quì , cumprà un equipamentu modernu è utilizendu l'antichi tecnulichi "monastic".

In u 1874 a prima razza hè stata prudutta sottu u nomu ufficiale "Velkopopovitsky Goat". Certi diminuite di l'affari fubbe in l'anni di a Sicunna Guerra Munniali, quandu e regioni occidentali di a Repubblica Ceca, induve i lupini eranu cultivati, passatu sottu a regola allemand. In seguitu, i volumi di a pruduzzioni erani restaurati, è per u fattu chì a qualità di u ceinu era u cuncettu principali di a brassaria, a "Capra Velkopopovitsky" hè sempri cunzidiratu una di e più notte in a Repubblica Ceca. U so nome hè cunnisciutu in tuttu u mondu, è ancu u logu painted by un artista francese stray com token of gratitude per l'ospitalità.

"Velkopopovitsky Goat" in i nostri ghjorni

In u 1996, "Capra" diventò a prima birrerìa bruttizza Checa, chì hà acquistatu u so propiu situ Internet. In u 2007 hà apertu un restaurant corporativo chjamatu "Kozlovna", è in u 2009 - una reta di a struttura. Per visita un restuità cù una brassaria hè sempre valuta. Quì l'uvaghji pò diventanu una cucina diliziosa è un sciccareddu frescu, incl. dipoi di moda. I prezzi i passageri, sorrisu sicuru, in particulari chiddi abituati à i tariffi di capitale.

Oghje, a famosa fabbrica di Kozel possa u succorsu Radegast di a Cumpagnia, u più grande di u paese. Ci sò 3 tipi di cervia ligera (Světlý, 11 ° Mediu è Premium), è ancu micca filtrati è amati di tanti scuri (Černý).

Excursione à a "Capra Velkopopovitsky"

A scursioni realizata da i travagliadori di a pianta è u museu di a cervidda hè chjamata Po stopách Kozla ("Following the Goat"). In u corsu di pudè:

I Excursii sò pussibuli in Czech, English o Russian (l'ultima opcione hè più caru).

Organizzatu da Praga, viaghji quì sò spessu cumbatte cù una visita à i castelli di Konopishte è Orlik.

Cume accade à a brassaria "Velkopopovitskiy Kozel"?

A manera più faciule à fà a fàbrica hè cù una scursioni. Hè vindutu da parechji agenzii di viaghju di Praga. In ogni casu, unu deve cuntribuisce à l'altu costu d'esse viaghju è e restrizioni di u tempu.

Pudete vede quì nantu à u vostru propiu. Praga è Wielka Popovice compiani solu 20 km. Strancice di u Stazione di u Veelke Popovice hà avutu ubligatoriu di vultà à u velke popovice-skola. Excursii à a pianta hè 4 volte di ghjornu. Dopu avè a visita à a brassaria, pudete visità u restu "Kozlovna" è piglià un passaghju in l'immagininu assai pintore di u paese.