Chì ghjè buntà - hè qualcosa?

Chì ghjè l'amori in l'intimu di a ghjente hè u scopu di aiutà, senza aspittà o esigenti un riccu recipienti. Questa veduta di l'essenza di e buntà ùn hè micca sanu sanu sanu, chì quellu cuncepimentu astratti pò esse vistutu da parechji punti di vista.

Chì hè a buntà è a benezza?

U cuncettu di "amuri" hè direttamente direttamente cù a parola "bonu", anchi si secunnu avè parechji significati è pò, per esempiu, significà alcune materiale pertendu di una persona. Bonu in u pianu moralu sò l'azzioni diretta à u bonu. A Kindness hè una qualità in una persona chì faci a bè. Per spiegà à u zitellu quale bè, si pò dì à l'attu unselfishness di un strangeru chì lista u mezzu per un ziteddu sick, à a misericòrdia di e persone chì aiutanu à un animali senza umani.

Kindness - Psychology

In a psiculugia, a amarezza umana vede da trà e qualità di una persona . Hè cresce chì un zitellu ùn cunnosci micca chì benessia è cù a rare exceptione di a so egocentricità predominanti. È se a misericòrdia in u zitellu ùn hè educatu, hà da avè seriu prublemi cù a socializazione. In adulti, a benezza di u populu hè spessu disgrazia è e dubbji nantu à a sincerità. Inoltre, parechji citatini crede chì una bona persona hè debbula, è sò spessu usati.

Chì in questu modu hè affinatu a amare?

Doppu a persona inactiva ùn pò esse dichjaratu chì hè aggradèvule, questa qualità hè necessariu esse cunfermata da l'azzioni. In ciò chì si espone è quale bedezza significa:

Questa lista hè luntanu di cumpleta, è hè spessu difficiule di capiscenu s'ellu fattu una bona o nun. Ideale, a amare hè una cumminazzioni di una pusizioni di vita activa, a moralità, a forza, l'alta qualità morale, cum'è a pervisioni è l'emozioni. In a so altissima incarnation, amuri hè rarissimu, i esempi cchiù cumuni di quali sò sante, devoti, patroni.

Chì ghjè bè è u male?

A bona - aiutà propria, u desideriu di fà u mondu più megliu, u male hè una puderia cusì consciente di u dolore, dannu. Qualità antagonistichi - misericordia è gattivera - sò prisenti in ogni persona. Ancu i populi cchiù nobili e beneficanti ricanusciunu chì a lotta contru i mutivi funti hà da esse portatu in quasi constantemente. A Chiesa face un fenomenu una definizione: se una persona si dumanda se s'ellu hè bonu è malu, hè nantu à a strada per avè rializatu a nicissità di a lotta contru cù i forzi scuri chì vivenu in tutti.

Eradicate da u erculu in u malu chì esiste in l'omu hè unreal due di a dualità di a so natura. È ùn hè micca necessariu, prubabilmente. Sì u malignu, a bughjura, u cobardice è altre qualità negativu ùn hè micca impositu cumprendre chì amori è amori, ligere, valutà. Per questa raghjone, parechje persone venenu à amori è di benezza solu per sopr'à un certu modu di vita , anu vichjà u più prudente, avè stabilitu novi priori.

Ci hè qualcunu assoluto?

Per capisce chì bundanza assuluta hè in a vita di una persona, unu deverà per a religione. Per esempiu, u Cristianu. Pudemu di diri chì Diu hè un esempiu di amarezza assoluta, ma ellu pò mandà à cunducerà malati è prucessi à l'omu. A so ghjustu hè di guidà una persona à a fede. Comu esempiu di assicuranza assoluta, unu pò ricurdà di Ghjesù, chì hà avutu solu bonu è u pirdunu à e persone, senza scantu di u malu influenzatu nantu à ellu.

A benezza di falza

A manifestazione di benenessu hè veru in a societat moderna hè summamente rara. Più assai spessu, hè pussibile di scontru falsità falate, quandu i boni scriviri nobili si sò realizati cù l'aspettativa di gratitenza reçiplina o da teme. A maiò parte di e persone crèdenu chì si aiutanu u pienu, aiutaranu in u tempu ghjustu. Qualchissia hè scantu di rifiutà a dumanda di un cullega o capimachja. Oghje chì amate hè fattu per a mostra - questu, com'è regula, "peccatu" i pulitici è altre persunale publicu.

A genti ha bisognu?

¿Desafortunadamente, a xente apreciar la amabilidad que se dirige a ellas, pero a menudo evitanen eles mismos facendo buenos actos, entón a pregunta, se se converta nunha persoa amable, se plantea con más frecuencia. Sì, una bona persona pò esse cunsiderata un "débilé", un "sycophant", etc., ma l'usu di l'amuri pò esse truvatu. Per rifuggià u cucciene di l'omosessuali, portanu i sacchetti a l'anziani, aiuta à i disattivati, ùn passanu micca, s'ellu offend the weak - all this is not just kindness, hè una manifestazione troppu valore in più di e prime qualità di l'anima umana.

Perchè vo avete bisognu?

Più assai più ca u bisognu, a benessia di l'anima hè impurtante per quelli chì facenu boni scorsi. Dopu avè fattu untuvaggiu e bonu, una persona si sentenu un risu in u livellu emotiu, si sviluppeghja in i so ochji. Dopu qualchì tempu, ellu vi puderà sperienze di sti sentenzi di novu, è conscientemente cercà una persona chì deve a so misericòrdia. Per mezu di e boni atti, l'ànima sarà megliu è purer. U periculu principalu in questu casu - ùn anu micca fieru.

Cumu fà una persona amica?

Sviluppà e qualità cum'è misericòrdia è misericòrdia hè più faciule ch'è pò esse. A Kindness ùn significa micca sempre u nostru sacrificiu, chì porta à ciò chì a persone si cumincianu aduprà, manipulà. Avete bisognu di scopre a fontana di benezza in a vostra anima, per amparà à vede quelli chì necessitanu aiutu è amori. Chì hè quale simpatica hè:

  1. Per vede cun un'imaggiu paritale hè a prima cundizione di bravezza. Solu cusì pudete vede l'esperanza di qualcosa, i bisogni e i temerà.
  2. Dà e scurdà hè a seconda condicioni di benezza. Ricurdativi di u bonu hè quellu à quale ellu avia mandatu è ideale, cuntinuà a cateci di benezza, aiutendu u prossimu necessitariu.
  3. Per distingue necessamenti veri da a manipulazione hè a terza condicione di benezza. Sulu da appruntà à distinguishà quelli chì anu bisognu di i cunsumatori, ponu esse dissimulandosi è di "credendu" è creanu una verità buntà chì cura l'anima.

Principiu di fà u bè pò esse chjuchju. Dopu avè adduzzu capunà chì buntà hè:

Tips per quelli chì cultivà amori:

Avvisi per quelli chì vulianu sapè chì benessia hè: