Parco Naturale "Post Bazhovskie"

Per pudè spirimitzà a bellezza di l' Urali , unu hè bisognu di visità i so laghi e stagnii, i pieri incantevuli è i bedridi, per toccà a rocci di rocci majestuali, per sviluppà a storia di sta terra magica. È per un tali sapienti, u Parcu Naturale "Post Bazhovskie" hè ideali per voi.

Parco "Bazhovskie Places" - a cuna di a storia di l'Urali

Parco "Paesi Bazhovskie" si trova in vicinanza di a cità di Sysert, solu 40 km di Ekaterinburg - u centru regiore di a regione Sverdlovsk. Quì pudete andà à pede, cavallu, viaghju di bicicletta, chì vi darà apertu à voi un mundo fascinante di belli paisaghji, un aire cristaline, una natura curretta tutta.

U nomu di u parcu hè assuciatu cù u nome di u famusu scrittore d'urali - P.P. Bazhov, chì glurificò a so patria è a natura di a so terra nativa in i so ragi. In Sysert ci hè a casa-museu di Bazhov, è era in ellu chì era natu.

A strada di u caminu à u parcorsu naturale "Bazhovskie Places" principia da u gruppu d'accontu "Ponte di Pesca" è si traspassa da u Chernaya River, a strada "Legends of the talcous ring", un pinu è una presa castaria.

In u so modu pudete truvà un carrozzeria in u celu, frequente visu à i misteriosi vivianti di boschi. Inoltre, certamenti anu vistu l'antica mina roccia talc - un bonu lago con rocheux. A mina pò esse divisa campu è restu.

In modu, ci sò assai rumuri chì questu locu hè "impuru" - legends nantu à una misteriosa "donna in biancu" è tesori oculti in l'acqua sò cunnessi cù ellu.

Dopu à u percorsu, andarè à a chjave di Furmagliu, chì ùn hè micca squadra in l'invernu. È se tenete tempu prima di a bughjura, pudete puru visità u stagnu.

Per a cunvenzioni di l'orientazione in un locu naturale, aghjunghje nantu à u situ "Bazhovskie Places" è n'àutru - una sucità. Allora l'imprese di u viaghju per a vita sò garantitu.