Virači National Park


U Parcu Naziunale di Virače hè u più grande è più pintorevicu parco in Cambogia, cù dui parchi naziunali ( Bokor è Kirir ). Okkupa più di 3300 metri quadri. km. U vastu territoriu finu à questu ghjornu ùn hè micca entendre bè, perchè i scentifichi cuntenenu a so ricerche constantemente. Fans di u parcu di i riti "salvatichi" ci vole, perchè un passaghju per i visitori pò durà parechje ghjorni, è uni pochi ghjorni, perchè in u parcu pò spessuate vede carpinteria sulla entrata.

U park hè situatu trà e fruntiere di Vietnam, Laosoma è Stung Treng. In u Parcu Naziunale di Virači, pudete immerse in una stravaganza foresta straordinaria, cammureghja nantu à i pavesi assulanati, pruvate à passà a traversa a jungla "densa" è cumprà sottu à i cascate cascate. A fauna di l'aria impressi à parechji visitatori, perchè u park hè diventatu un locu per l'espurtazioni d'elefanti, leopardi, tigri è orsi. Attentu è caminate intornu à u locu di i so congestioni, chì sò indicati nantu à u carte di u parcu.

Storia di u park

L'altupianu, chì nowà oghje u marcatu impurtante di Cambogia, era abitata da una minurità micca notu di "krengi". A pupulazioni era tante di e so tradizione è riti, unu di i principali hè sacrificatu. Dopu un tempu, a pupulazioni cuminciassi à mourirè da a causa di malatie morti. In l'Ora di a prutezzione di a Francia, stu locu per qualchì motta ùn hà micca fattu nisun intrudu ntâ l'autorità, ma cù l'avventu di u Khmer, era chjamatu misticu. U Khmer, ancu tutti l'abitanti di Cambogia, eranu cunsigli di i ritu sanguinanti di u populu Keng, perchè l'altupianu di u parcu hè stata subitu.

U Parcu Naziunale di Vicharei hè unu di i "guai" di Cambogia. Hè stabilitu in u 2004. In u mumentu chì u parcu hè studiatu, cusì ci sò pochi viaggi turistiche. U guvernu di Cambogia prova à mantene a natura intarrate di u paisaghju, è parechji sforzi (da $ 15) sò imposti per u danu deliberatu à u terrenu (cutturati l'arbureti, a caccia è i boli).

Caminari u parcu

In u Parcu Naziunale di Virači, i camini pedagogichi sò longu stabilitu per i visitori. A zona attrae un gran numaru di turisti cù u so salvezza è senza tocca. U park hè tutta sana da a jungla è perchè ùn hè micca sicura. Curiusii turisti, vi cunsiglià per voi stessu una guida cun experta. In u mumentu in u Parcu Naziunale Virači ci hè un club di viaghjatori cù guidati sperimentati. Tandu vi farà ricusà l'arbuli più longeva di u parcu, ma micca in un ghjornu. Ci sò trè tippi di turismu in u club:

  1. Mountain track . Hè diseatu per i turisti novi, senza sapienti. Eppuru chì a strada hè custruita in un mondu di a muntagna, ferma salute. Questa rintraazione pò andà cun elli à a guida per trè ghjorni. Puderete in un paese di tentazione di Virače. U costu di stu tipu di seguitu hè di 60 dòrica.
  2. Olapeung track . Hè statu creatu per quelli chì avè digià almenu una volta passau un pezzu di muntagna è hà cunnisciutu di tutti i periculi di u parcu. In questu viaghju sò sempre assai esercitazioni. Stu tipu di viaghju dura da 4 à 5 ghjorni. U costu hè di 80 soldi.
  3. Caratteru selvatico . Stu tipu di ruta chì passassi in una settimana, ma preparate pè pruposti naturali. Questu hè u tipu perchè più preziosu di u seguimentu, perchè ancu và à i lochi induve l'animali di predatory live. Per ellu pagarà circa $ 150 (inclusi u nutrimentu è un suminista).

Cumu ghjunghje?

Per arrivare à u Parcariu Naziunale di Virače in Cambogia, avete bisognu di un veru longu - u trasportu pùblicu ùn vai micca quì. Ùn ci hè micca una diretta bus à l'attrazione sempre. Per pudè cun iniziatu, avete da piglià un autobus speziale à Phnom Penh, chì vi aspetta per voi à l'autobus principale di a cità. A tarifa hè di 30 dolar. Da Phnom Penh avete da andà più di 10 ore. Dopu un autobus in a cità di Balunga, avete bisognu à vende l'altre 50 km in piattà o in u vostru propriu caru. Se fallenu in a tempesta chiuvuta, da Balung avete bisognu à circà cinque anni, è in u periodu di seculu - una ora. Dopu à sta distanza, puderà andà à a porta principale di u Parque Virače.