U Wat Phnom


U temple majestic di u Wat Phnom hè in a parti nord di a cità di Phnom Penh. U monasteru buddistru divintò l'edifiziu religiusu cchiù impurtanti è era grazie à quellu chì a cità hà avutu u so nome. I lochi chjama "Temple Mount", perchè si trova à una altura di 27 m di livellu di u mari - questu hè u puntu più altu di a cità. U tèmpiu hè in morta di leggende è evoca una gran reverenza entre e persone religiosi. Intraperu, parete ca diventenu in un mondu completamente distintu, chì ghjè chjucatu di tranquillità è spirituità chì ùn devi micca nuddu indifferenti.

Legend and history

Scacciau in a storia di a creazione di Wat Phnom in Phnom Penh, truvate assai pocu infurmazione nantu à l'apparenza di stu tèmpiu. Basatu nantu à a legenda lucali, u monasteru appare annantu à u XIII seculu, quandu l'anziane vinuva Penh truvò à u fiume un grande arbulu, in quali eranu quattru statu di Budda. Per elli, a donna hà custruitu una stanzu chjuchjaru nantu à a cullina è pusendu ogni sculture in cantone. Duranti u tempu, i residenti lucali di u distrittu cumminciavanu à cullà in i mura di l'edificiu per pricà è oculve da l'elementi naturali. Stu locu diventenu religiosu impurtante per tutta a cità sana.

In u 1437, u rè Ponkhei Yat hà iniziatu a custruzzione di u so palazzu vicinu à a custruzzione di u Penh. Siccomu l'edificiu chjuca ùn hè micca ghjustu in l'immubiliariu di i so appartamenti, u rè hà urdinatu à elevà à u colline, è ricustruisce u bastimentu stessu è dà l'apparenza pròpia. Dapoi u tempu dopu, a chjesa fù ricustruita più di una volta, a so ultima millione hè stata in u 1926.

Circundendu i quatru Buddhas sò stati aghjunti altre sculture è santuariu: in 1467 - un santuariu cù i restos di Ponchey Yata, in u 1534 - u santuariu di Vihara. In u 1473, à u pedi di u monte, una statua di sta stessa donna pareva Pen, chì hè quì cunsiderata cum'è a salvadora di Phnom Penh. A l'epica di u Medievu, i Francesi vinìanu à "portanu à mente" u Wat Phnom è l'alloghju cù una bella scala pedunale, à l'intrata, pusò leoni di bronze è hà postu iurevuli fioriti.

Caminate per u tèmpiu di Wat Phnom

Wat Phnom in Phnom Penh oghje hè diventatu un destinazione turistica populari in Cambogia . Quì pudete passà a ghjorni cammi cù i zitelli à l'aria aperta, inspirada da u piticu, toccu a storia di a cità è participà in l'offerta à i spiriti. Per piacè à gudirla i gusti di e vostre vacanze in questa postu maravigliu, avete da esse passatu almenu quattru ettari, ma ùn vulianu passà in nota. U tempiu tempera charming durante a notte, quandu i luminarii di neone s'illumintava vicinu à e sculture è e camere.

L'entrata di Wat Phnom hè nantu à u livente di a cità. À a porta principale di u tèmpru invece una stazione inghjustu: e serpenti chjusi di u bronzu servinu cum'è perilla, è i mura sò imbruttati cù mistiche di i dragoni. Prezzi di u prezzu hè simbuluvule - $ 1, l'amministrazioni hà installatu per sustene u tempiu. Quì pudete fà daveru petite pè u sviluppu di i posti.

In u cori di u tèmpiu hè u Santuariu di u "Stupa di Budda", induve si trovanu a figuratura assai bronzu da a vinuva Pena. I residenti lucali qu estaven vinutu quì pè pricà è dumandà a furtuna in i piani. S'ellu alcune gestisce a realizazione di l'idee, riturnate cun granni gratitudu in forma di bouquets luxurios o dolci. L'arbureti di i sti guerrieri antichi da petra bianca sò chjusi di a petra scala chì porta à questu tempiu.

A prossima di u santariu hè una stufa sculptural fattu per a gloria di u grande Re Paneat (l'ultimu capitu di l'imperu), sottu chì u restu di u patronu anu truvatu u so postu. Circundenti sò u bigliu di soli chì era custruitu in u 1926. Sò representati un curnutu verdi chì ci anu cù divisioni è frecci.

Trascendu à a parti miridiunali di u tempiu, truvate un picculu edilmante - una scultura di a Penne hà truvatu u so postu quì. I pupularii sempri marchjate candele chjusi è fiori à u so pede. Dopu passendu stà struttura, vi ghjunghje nantu à u Santuariu straordiale di Preichau - un spiritu santu riligiosu, chì hè rispittuatu da i vittorie. Camina intornu, ponu vede a figura majestuva di u Vishnu d'ottu armati, chì sorpresi tutte e so misura (più di trè metri). I mursu di u santuariu sò imbruttuti cù pitturi cù l'imagine di Confuci è altre salvetti rispettati di l'era.

Aghjunghjini truvate a scola più interessante è valiosa di a Stupa Reale, più precizza i so restani. Circundendu sta vista, i pianti tropichi sò longu criscenti, è l'arburi anu spizzatu in u tettu di u bastimentu. Ma ancu questu ughjettu hè valente quant'è tutti l'altri, è porta a storia di l'imperu.

In più di i valori stòrichi, ci sò assai attivitati interessanti in Wat Phnom. Stu locu hè diventatu u puntu principalu di venditi di strada è magichi. Molti ritratti chì pò piglià instantamente una foto, chì spèranu in ellu. A prossimu di l'entrata pudete ghjucà cun u monicu pocu, possu una stuma di u coddu o passe un elefante. Tutti issi spettaculi facini piacè di i visitori picciotti, ma ogni averebbe aduprà pagamentu (menu di un dolore).

Cumu ghjunghje à u tèmpiu?

U tempiu di u Wat Phnom hè situatu nantu à u cullettivu più altu di a cità, vicinu à u liturali di Sisovat. Se vi conduite u vostru caru, a strada número 94 vi porta à u purtonu principal. U busu più cercanu di u busu à u tèmpiu hè di dui blocchi. Chjamatu Rithi Mony Bas Station. Eccu averebbe purtatu è trasportu publicu - un bus numero 106.