U Vedo


In a parti sud di a Republica di Corea , in u mità di u Mari Grou, hè l'isula di Vedo, chì hè statu longu statu chjamatu "a Mecca turistica". Eccu un pitturicu giardinu botanicu era custruitu, chì era parti di u Parcu Nazionale Hallyeo Haesang. Hè populari micca solu per i turisti, ma ancu trà e famose è i pulitici chì vulianu relaxà da u noise of Korean megacities.

Storia di u Vedo

Finu à u 1969, in un illuminatu da a terra peninsula l' isula ùn era micca electricità, senza cunnessione. Solu solu 8 casi hè custruitu quì. In u 1969, durante una timpesta viulenta, u pescheri Li Chang Ho hà truvatu un refuggiu nantu à l'isula di Vedo. Dopu qualchì tempu fubbe turnatu cù a so sposa, è si cuminciaru à crescenu mandari è cresce i porchi. Rendizendu chì l'isula ùn hè micca adattatu à ghjunghje o ghjuvatori, deciseru di creà un giardinu botanicu quì.

In u 1976, a coppiu avutu sustinienziu di u guvernu, dopu à quandu un vastu prucessu di cultivazioni di a pianta principia. Oghje, u Vedo Botanicu Garden hè un quatru di a parti sur di a penisula coreana, chì hè bellu chjamatu u paradisu di l'omu.

Ciò chì vede?

U principali vantaghju di l'isula hè una flora rica, cultivata da l'omu. A causa di u clima climau subituicu è u clima subtropicu nantu à u Vedo the Sunshine rose, u mulinu di u ventu, l'agave americanu, a camellia è i cactus sò stati stabiliti. In u tutale, 3000 spezie di i più varietà crescenu in u giardinu botanicu.

U territoriu di u Parque Marittimo di Vedo hè divisu in settori, quellu chì hà u so propiu riimicu . Tra l'elli:

Per vede tutti i posti di Vedo, i turisti anu solu à 1.5 ore. Questu hè quantu longa a strada di l'isula dura. Questu hè abbastanza per spirimintassi l'atmosfera màggica di u giardinu botanicu, piacere un passaghju per i so pittorescos berges è i jardini, è ancu per vìdiri una tazza di tè o un caffè in un cafe locale. Hè situatu ghjusta à u tarritoriu di u penzamentu, cusì also provene una occasione di apprezzà a bellezza di i paisaghji lucali.

Cume si vede à Vedo?

Pudete truvà à l'isula paradisu solu à u barca di scursioni, chì parte da u muelu in Changxingpo. Prima di sta cità pò esse acquistata per u ferru o un bus espresso. Da Seoul à Changxing, hè più faciule d'acquistà cù u busu, chì quandu parechje volte di ghjornu da a terminal di Nambu. A l'arrivata in Changxingpo, deve cuntene un taxi, chì in 5 minuti vi purtarete à u molu, induve i navi di motri di turisimu à l'isula di Vedo sò furmati. A scelta di u so travagliu dipende nantu à u clima è u nùmeru di passageri.

Dopu Busan à Changxingpo pò pudè annantu à una barca di passaghju o un autobus interurbanu, è da Sachkhon - da un bus limousine. Per arrivà à l'isula di Vedo, avete da deve cumprà 3 rimi: à a barca di scursioni, à u Parcu Nazionale Hallyeo Haesang è direttamentu in u giardinu botanicu stessu.