U museu di l'owl art


A Korea di u Corea hè grande per una festa di famiglia. I figlioli di ogni età sò assai felici. Ancu in u ruvidau è grandusu Seoul, l' infrastruttura di u zitellu hè bellu sviluppatu: in tutte l'istituzioni sò e stanzi di i zitelli, menus, strollers, etc.

A Korea di u Corea hè grande per una festa di famiglia. I figlioli di ogni età sò assai felici. Ancu in u ruvidau è grandusu Seoul, l' infrastruttura di u zitellu hè bellu sviluppatu: in tutte l'istituzioni sò e stanzi di i zitelli, menus, strollers, etc. È i centri di spettaculi privati, cafeterias e parchi di divertimenti sò un ragiunale speciali per vene à quì. Se avete digià visitatu parechji uggetti di grande spazi di l'omosessamentu di u zitellu, andate in u Museum of the owl art.

Descrizzione

U museu d'òlvuccu hè unu di i musei privati ​​non standard di a capitale coreana . Hè situatu à l'area Samcheon-dong vicinu à l' anguplu di u metro Anguk. Hè territoriale unu di i distritti di u Nord - Chonnogu. Un signu vicinu à u museu leggi «Tè è Owl», perchè hè dinò un petit café.

U museu di l'owl art hè assai una stituzione antica: una cullizzioni interessanti è insituvule hè stata perchè più di 40 anni. U museu hè un secondname - Owl art and craft museum, chì traduce per "Museu di l'Artisanale, dedicatu à i civelli".

U fundatore di u museu hè Baen Men Hee, i primi cosi cù un paese astutu cumminciò à cullettinu in 15 anni. À u tempu, a famiglia sana unitu à quellu, è i amichi purtonu souvenirs di tutte e mondu. U museu hè chjucu, oghje solu 2 camere, ma questu ùn averebbe micca i so attrattu.

Chì ci hè interessante nantu à stu locu?

U museu di l'òlitu di l'owl hè una casa chjuca è assai custera è interessante induve a maiò parti di l'internu hè più di 2000 mila tanti esibiti di 70 paesi di u mondu cù l'imaghjini di un pani di notte. Libri è pratiche, stampativi è vigilia, oggetti di vita è arti, castelli è embroideries, campane è campane, sculture di zitelli è figurini d'annata, l'ornamenti personale è i prudutti d'artighjanu - tuttu questu ci chjama a piccula cafetería cun un spiritu especial.

Quì pudete truvà l'imàgine di civette da Pulonia, Giappone , Zimbabwe, Egittu. Ci sò ancu exhibe da a Russia: sò dui pani di ceramica è dui in a forma di ghjoculi di Natale. A cullizzioni sana hè colata in una stanza.

U signboard, ghjustu è a facciata di a casa sò ancu imbrati cù l'imàgini di un owl. A anziani di u stabilimentu hè amate di a Mama di Sov. Quandu visitate u museu, voi è i vostri figlioli seranu trattati cù e tragne: u cafè, u zucchju o u tè, chì puderete prestu eddu in le tàvule.

Durante a scursioni vi sarete stati cuntatu l'istoria di qualchi sughjetti interessanti: quale l'hà fattu, è cumu si andonu in u museu. Certi turisti sughjissi avanti, è una mini-tour per u museu di l'òlitu di l'articulu hè stata Ellu Mi Men Hee. Per i figlioli ci hè un cantonu induve puderà pittura. I fotografii sò permessi.

Cume accade à u museu?

L'opzione più cumplicità quandu ellu trasportu hè u metro di Seoul . U museu hè situatu vicinu à l'angucu Anguk in a 3a linea. Pudete ancu fà piglià un taxi.

U signu di u museu davanti à l'intrata hè scrittu in parechje lingue, quellu chì anu una russa. U bigliettu d'ingressu per ogni u costu $ 4,5.