Odezan


U Paese Naziu Odeasan riceviu stu status in u 1975. Hè situatu in a muntagna , u so nome traduce cum'è "5 altupiani". U piccu più altu hè Pirobon (1563 m), tutte e altre muntagna ùn sò micca assai inferitu à ellu. U parcu hè populari cun turisti causa di i densi boni mistieri, chì sò piacevuli à caminari in ogni tempu. Inoltre, vanu quì per visita un di i sacri persunale di u buddismu coreanu - u tempiu di Woljozsa .

Odesan hè un grande postu per caminari

U Parcu Naziunale si trova in a muntagna in u nordeste di Corea di u Corea , in a regione Kenwondo. In seguente sò altre parchi, Soraksan è Thebekeshan. Sò unificati da una catena muntosa chì curri in tutta a pruvincia.

Se i parchi vicini sò populari cun boni vistichi di i scoglii è rocks chì cullà, Odesan hè più homogeneo è calmu. Pò esse un caminu longu in u boscu, situatu à una altitudine di più di 1000 m. Stu tipu di muntagna hè tipicu per a Corea del Sur, hè carattarizatu da una siluella liscia è piani cumplicati da e coniferii è di u vinticcu.

A zona di a tappa forestale di u parcu hè più di 300 metri quadru. km, chì hè cunsideratu u più grande massif in tuttu u paese. A maiò parte, pate, pinnu è spruce cultivate ccà, ma ci sò ancu arburi di cioè - archees, aspen, aspic. Caminendu in u parcu, pudete scuntrà è viaghjanu animali quì, per esempiu, u cervu periculu o i chjassi locali.

Tutti i rotte sò stampatu è acquistà altitudine gradualmentu, cusì adattatu à ogni età. Se truvate quì nantu à l'estiu, à l'altitudine di a staghje nantu à u tempu di a chiuchija, pudete vedete una vista fantastica - una cascata di 9 Cascate di Kuren. Ancu l'altitudine di elle è una piccula, ma u putere di l'acqua cascata hè impressiunanti è fascinante.

Tempiu di Woljozsa

Odesan hè d'interessu solu per i amatorii di natura. Quì si trovani temighii buddistri è monasteri , chì stallanu l'patrimoniu naziunale è storicu di Corea. In a chjesa di Woljoz, pudete acquistà cù a storia di a dinastia coreana è i tesori chì anu salvatu dopu i guerri è incendi chì avianu u monasteru in i diversi tempi di a storia.

A più interessante nantu à a chjesa hè chì avete definitivamente avè vistu:

U Tempiu Sanvonsa

U monasteru ùn hè micca vechja cum'è Woljeongsa, è pocu menu pocu populari, ma dinù degnu di attenzione. Per entra, hà bisognu à cullà una strada bella di montagna versu 8 km. Da a custruzzione di Sangwons, ci sò veduti magnifichi di a vaddi di a muntagna. A custruzione stessu ùn hè micca menu impressesu. U tempiu graciousu hà micca suffrutu in numerosi guerri causa di a so locu riescita è si priservatu l'architettura originale.

Qualessu hè di vede in Sangwonce:

  1. Statue di dui misgi , chì, secondu a legenda, una volta salvò u Re Sejong di Corea. Ùn li mancavanu à u tèmpiu à u momentu quandu l'assassinu cummessu era un aspittendu per ellu. In gratitù, u rè hà urdinatu per messe un monumentu à l'entrata. Dopu ddu puntu, ci hè una legenda chì quellu chì carizeghja quelli felici rializà i cose più estimati.
  2. Kwandengori , una struttura chì si trova vicinu à l'intrada à u tempiu, nantu à a riera di un corrente di a muntagna. Sembe un ombrello fattu di petra. U nomu pò esse traduttu "un locu per vistimenti reale". Sicondu a legenda, Sejong, chì hà visitatu u Sanvonsu durante u so regnu, bagnatoghji in u fiumu locale, cullendu a ropa ghjusta nantu à sta struttura di petra. Dopu questu, era guaritu di malati di a pelle, chì per un pezzu tempu ùn puderanu micca micca tostà cù i medichi di a ghjustizia. U rè divintò un ciumi curativi, induve u Bouddhì era tuttu u lettu.

Cume si vede à Odezan?

A maiò parte di viaghji ricevenu in busu da Seoul . U primu di elli, spressione da a capitale, vai à a cità più vicila di Jinbu, è u sicondu, oghje un busu di trasporti locale, prumove turisti à u park à i tempii di Woljoz e Sangwons.

Pudete ancu avvicinassi à Odezan in trenu o un caru pagatu.