Templi di Corea

A religiùncia tradiziunale in Corea del Sud hè u Budistimu, hè praticatu da u 22,8% di a pupulazione. In u paese, Christianità, Islam è shamanisimu sò dinò. Per urdinarii à l'abitudine per adurà i so dei, diverse temples sò situati in tuttu u paese.

L'infurmazioni ghjinirali nantu à i santu buddisti

A direzzione più cumuni di u Buddhismu in u statu hè u Mahayana o u "Grande Chjattu". U manifesta in a forma di Zen è hà 18 sculari. U più famosa hè Choge.

Per parechji seculi, u Buddhismu hà avutu una forte influenza nant'à a furmazione di a tradizione è a cultura di u paese. A manifestazione di a religione pò esse vistata in numerosi pitturi, murales, sculture è architettura di cità. A manifestazione più vita di quella creda hè a tempia stòrica chì si trova in Corea di Corè.

U so numeru supera 10 mila, unipochi sò include in u Patrimoniu World Heritage UNESCO, altri sò un tesoru coreanu. Molti sacri persunalizate custruisce vignaghjoli vignaghjoli è artifacti archeologichi. Quasi tutti i nomi di santu hè aghjuntu a sillabba "-sa", chì si traduce cum'è "templu".

Ogni custruzzione hà a so propria architittura è decorazione, ma in tutti i santu sò:

  1. Gates Ilchkhulmun (cun un supportu) - sò dinò chjamati Hathalmun. Ellen denote l'unità di u corpu è l'anima di u pellegrinu, in u so desiu di cunnosce a so propria esistenza. Trascendu sta linea, i visitori si abbandunonu u mondu ordinariu è intrinu in u regnu di Buddu.
  2. Pudo - sculptures in pietra ovalada cù soffietti originali. Eccu l'asse di i monumenti cremati è i rotuli (pilche), chì prova a santificità di a persona fallecida. I credi viniscenu una benedizzione quasi di sti monumenti.
  3. Cheonvanmun hè a porta di i celeri, chì sò fatti in forma di deities formidibuli è sò disinniati à rimpiaveri spiriti maligni. Ordunque sò pagoda, drago, sabre o flauto in i so mani.
  4. Pulimun hè a porta di a nirvana o a liberazione. Simbolizza l'esperimentu di a cuscenza è diventà un modu riligiu.
  5. U patio internu - i so cunfini sopra u perimetru sò difinati da diverse strutturi, in quali i sermoni, meditazioni è l'studiu di u dharma sò rializati.

I 10 temi buddi cchiù famusi in Corea

In u paese ùn ci hè un gran numaru di sacri, i più famusi sò:

  1. Sinhyntsa - hè situatu in u penditu di a muntagna Soraksan . A custruzzioni hè cunsideratu u tempiu più anticu di u Budde di Zen in u pianeta. Hè struitu in u 653 dC, dopu à quale fù distruttu diversi epoca per culpa di incendi è restaurazione nova. Ci hè una grande statua di Budda, colata da bronzu è pianu 108 tunnellati.
  2. U Templo di e mila Buddhas hè situatu nantu à u territoriu di i boschi di a muntagna di u paese. Hè un gruppu di sculture altu di Shakyamuni, chì sò cullati in un circhiu. In u centru hè una statua multimetru di u Bodhisattva cast da bronze è pusendu nantu à lotus.
  3. Ponyns hè un tempiu anticu situatu à a capitale di u paese à u penditu di a Sudo Mountain. U chjusu fù custruitu in u 794, ma à u principiu di u XXu secondu era quasi quasi distruttu. A oghje, u bastimentu hè restituutu tutta è pigliate i peregrins. Tutti i turisti si ponu riimaghjarà per un ghjornu in un monacu è si sente in ellu tutti i piacè di una vita cusì.
  4. L'Haeins hè unu di i tempii buddici più famose in u statu chì rapprisenta u Dharma. Quì ci sò guardati i testi sagri di "Tripitaka Koreana", chì u nummiru chì supira a 80 mila. E stati stati scolpiti nantu à i chjusi di lignu è includeu in a lista di u Patrimoniu World UNESCO. U Santuariu si trova in a pruvincia di Kensan-Namdo in u Monte Kayasan .
  5. Pulgux - u nomu di l'edificu hè traduciutu cum'è "u monasteru di u paese buddianu". U monasteru inclette 7 ogetti, chì sò E Treasures nazionale. U tempiu stessu hè inclusu a UNESCO World Heritage List (cù a grotto di Sokkuram ). Eccu l'esempiu cchiu anticu di un libru stampatu nantu à u pianeta, creatu à u VIII sèculu AD. nantu à carta Japanese.
  6. Thondosa - hè un complexu monasticu situatu à a cità di Yangsan nantu à a falda di u monte Yonchuksan. Questu hè unu di i tempii principali di l'Ordine di Choge in Corea di u Corea. Eccu anu guardatu a relicea di u Buddu è un pezzu di i so vistimenti. In u monasteru ùn ci hè micca una sola statua di Shakyamuni, i pultimi si veneranu solu reliqui sacri.
  7. U Templo di Pomos hè situatu in Busan City in Corea di u Corea à u Monti Kimjonsan . Hè un cumbre di tempiu, chì hè a più antica in u paese è hà un grande territorio. U monasteru di lignu fù custruitu in u 678 da u monacu Yisan. À a fine di u XVI sèculu, i japonii creminu u sacru. In u 1613, a ricustruzzione cuminciassi quì, grazia à quale u territoriu fù sviluppatu.
  8. Chogesa - u tempiu hè situatu in a parti cintrali di Seoul è hè u core di u Budismu Zen coreu. U principale bastimentu hè Taunjeong, erettu in u 1938. Hè stata deceta cù i mudelli di Tannuccia, è in a struttura hè una scultura di Budda Sokgamoni. In u tribunale di u cumplessu pudete vedà una pagoda di 7 metri, induve si mantene a cendra di i monaci. A proximità di l'ingrata cresce 2 antichi arbuli: u pinu biancu è sophora. A so alte ghjunghje 26 m, è l'età suprana 500 anni.
  9. Bonguunsa - u tempiu est situatu in Seoul è hè assai anticu. Hè struitu ntô VIII sèculu. U sacru hè custruitu in un stile architettonico classico è hè impannatu in tagliu è filigree.
  10. Hwännensa hè u tempiu di u dragone amaru è imperu. Era u centru di u Buddhismu durante u statu di Silla. Quì sò stati manteni li relii di religiosi più venerati, chì eranu attruvati durante i scavi archeologi.

Eglises Ortodoxu in Corea di Corè

Sta direzzione di a religiùn crestianna accuminciau a sviluppà attivamente in u paese in u XIX seculu. Hè stata facilitata da l'attività di misionariu di a Chiesa Ortodoxa Russa. In 2011, u numaru di cridenti era stituatu à 3000. Ci hè 2 patriarcati:

Sè vulete visità e chjese ortodoxu in Corea, prestu cura di e chjese simili:

  1. A Chiesa di San Nicola di Myra hè stata in Seoul. Hè struitu in 1978 in u stilu bizantinu. Quì pudete vede 2 ieddi antichi: u Monacu Seraphim di Sarov è a Mamma di Diu Tikhvin. Li sò stati purtati in u paese per i primi misgiarii. I servizii divina in a chjesa sò fatte in coreanu u Dumenicu.
  2. A Chiesa di San Gorgore - U Santuariu si trova in Busan, vicinu à a stazione di ferrovia. I servizii sò quì ogni l'ultimi dumasi di u mese in a Slavonica Church.
  3. A Chiesa di l'Annunziata di a Vergine Maria - hè stata edificata in 1982, è dopu à 18 anni si era sustinienziali di ricustruisce. Doppu à l'insufficient quantity of land, u monasteru hà un stile non tradiziunale per l'Ortodosia. A chjesa hè in un edifici di 4 stanzi nantu à l'ultimu livellu. Hà avà ancu una scola religiosa. A Parrocca hà assistivatu 200 believers coreani.

Chì certi tempii sò stati in Corea di Corea?

Ci sò altre cresia cristiana in u paese, micca solu l'Ortodoxu. Queste include:

  1. Yoyyido hè una ghjesgia pentecostale Protestante di u Vangelu tutale, chì hè cunsideratu cum'è una di e più grande in u mondu è hà 24 chjesai satellitari. U sirviziu aqui si face u domiciliu in 7 stages, hè radiate in tuttu u munnu via a television satellita in 16 lingue.
  2. Mendon hè a Cattidrali Cattòlica di l'Immaculate Conception of the Blessed Virgin Mary. L'edificu hè un monumentu storicu è architettonicu è hè nantu à a lista di tesoru nazius n ° 258. Quì sò inseriti i reliquii di i martiri lucali chì mortu in a lotta per a religione.