Trebinje - attractions

In l'estremu nordu di a Republika Srpska, in Bosnia-Herzegovina , si trova a bella citturdina di Trebinje . À traversu u fiumu Trebishnica flussu , è solu 24 chilometri hè Dubrovnik (Croazia). A cità hè in l'intruduzione di trè stati - Montenegro, Bosnie-Herzégovine è Croazia. Trebinje hè spessu chjamatu a cità di trè religioni. Ci hè parechje mezquite, e cumunità Ortodoxa è Catolica quì. À altri attraiativi a cità hè stingy.

Prupietà publiche

Trebinje hè a cità più grande è più bella di Bosnie-Herzégovine. In questu casu, hè abbitatu da pocu più di 40 mila persone. È in fattu a cità hè abbastanza petite - u so vechju centru pò esse passatu da parechji 15-20 minuti.

Ci hè parechje persone, però, ùn hè micca abbastanza per contà di qualcunu.

Per esempiu, u più grandi, ponu dì chì un faro hè una cafe di i tempi antichi. Quandu si fiascanu, l'spettaculu hè stupendidu. O u terrazzu hè solu un locu bella, in particulari di u vaghjimu, quandu l'arburi sò dipinti in una varietà di culori. Ùn pigliate micca cun voi nantu à una camera di viaghju, puderà privene micca di ricchezzi incredibili.

In generale, l'arbuli di avione - u simbulu di Trebinje, ci sò assai di elli è ancu parechji hotel sò chjamati "Platani". In u centru di a cità hè un locu cheminu è verde. I camini sò pavatu cù tigliuli, assai bancarmenti aperti, è vegetazioni cum'è in un veru foglie. Ci hè parechje spezii per esse stampati nantu à a memoria, hè ghjuntu tempu per photographe.

A quadra in a cità vechja è parti di i mura di a fortalezza sò i restà di Trebinje di u XV sèculu. Ùn ci hè micca più d'edificazioni chì anu stati priservatu da quelli tempi in u vechju centru, ma sò parechje cafe è ristorante induve e porghje enormi sò sirvuti à pricori moderate. In tempu di u ghjornu, u mercatu si desfragmentava nantu à a chiazza. L'abbitanti lucali si vende nantu à una varietà di alimentazione - furmagliu, carni, verdura è frutti, à l'agrumi, oliu d'oliu, ova.

Ma u Ponte Arslanagich - a più chì quellu chì hè autenticu. A verità hè, ùn hè micca in u locu induve era urigginatu. A so custruzzione finisci in u XVIe seculu, è questa 5 km à nordu di a cità, nantu à a strada di u cuncurrenza. In u 1960, a crescita di una centru di crescita idroelérgica principia è u ponte era inundatu. Eppuru, anche è venite à i mo sentite è trasfirìu casi in a so forma originale un pocu più altu.

Edifici religiosi

Micca distanti da u centru parcu hè a chiesa. Pigliò u nome di a Santa Transfigurazione. Strangamente abbastanza, hè statu custruitu quarchi riciclate, à a fine di u XIX seculu. U seguitu hè più cà simplice, chì ghjè fora, cumu quì. Da i buttoni ùn ci hè una imprissione chì sò stati pinti in u papatu ufficiale ordinariu.

N'àutra chiesa, è cù un campanile è una tenda di a chjesa, hè nantu à una cullina di a chjesa, pocu distanti da a chjesa di a Santa Transfigurazione. U nome datu à u muntagna ùn hè micca accidintali. Eccu esistenu l'excavazioni, chì dimustravanu chì in u 4 ° seculu avia una chjesa quì. A cresia attuale hè chjamatu Hercegovachka-Gracanica . Hè una copia precisa di u monasteru di u stessu nome in Kosovo (Gracanica). Malgradu u fattu chì a chjesa hè assai fresca - custruita in u 2000, hè bisognu di vede quì. U so stilu è Bizantinu, l'internu hè riccu, cù vandalassi annantu à questu, olde d'incensu. Sottu à l'arcati di a chjesa, abitanti restani di u poeta svedese Ivan Duchich, è era custruiutu sicondu u testamentu mortu.

In ghjiru à a ghjesgia hè un tipu di cumpiacente in ghjocu. Ci hè un pezzu ghjucatu, una cafè, ghjè cun animali (cuniglia, gaddini), una fontana, assai pagoli di fiori, ancu una libreria.

A mezana di Osman Pasha hè un edifiziu in Trebinje, da parte di i Turchi. Hè struitu in u XVIII seculu. Durante a guerra di u 1992 - 1995, era stata distrutta. A Restaurazione di u munumentu storicu hè stata prestu. A mezidita pigliò a so forma originali solu in u 2005.

Monasteru Tvrdos si trova in a distanza da a cità. Hè cume chì hè stata custruita da u imperatore Constantinu. Vale a pena ùn viaghjera micca solu per culpa di credenze religiose o "solu per gawk", ma per u vinu diliziosu chì i monacchi producenu.