U Ghjardinu d'un pine cone


U patrimoniu di pinu hè un attrattu populari di u Vaticanu cun una atmosfera spiciale. I palazzi apostoliu è Belvedere , situatu nantu à una culletta, cunghjuntanu un vastu spaziu di giardinu trà elli, chì finiscinu cù un edifici attaccatu à a villa cù un nichulu centru. Questu cumplicatu hà avutu ancu u nomu citatu o altrimenti - a Corte di Pinnia (Corte Inglese di u Pigna, Cortile della Pigna).

Composizione sculture è paisaghjolu

U tarrenu hà avutu u nomu perchè u situ hè imbuffulatu cù un cunti di bronzu di 4 metri (pinu). Hè stata scucchata in u Siculu Інтэр. AD Publique Cincius Salvia, hè listatu nantu à a basa. U cono pezzu hè un simbulu anticu di a fonte di a vita in parechje culturas, è simbolica simbolisticamenti a glutine pineal, chì era reverendu cum'è u "terzu ochju" è l'organu rispunsevuli di a cunnessione di l'umanu è di l'origine divinu (spirituale). Finu à l'annu 1608 u cunitu hè stata annunziata nantu à u Champ de Mars, è poi hè statu trasladata à u Vaticanu .

U fondu di u cunu hè decoratu cù bas-reliefs di l'atleti romani. Un conu hè coronatu da una funtana antica. Elementu, chì hè cuncepimentu cum'è di l'acqua chì emissimu, hè un bas-relief di a testa, da ogni uppessu u fondu hè vicinu da i pavone di bronze. Ci sò sculture di leoni.

U paisaghju di designu di u piatti hè statu creatu da l'architettu di u Renacentista, Donato Bramante. Quì ci sò 4 corti, chì sò stesi nantu à e parete di palazzu contru à l'altri. Sò stati situati à a stanza di a bola d'oro , chì hà un diametru di 4 m. Questa hè un elementu significativu è famoso di a tribunalia di pinu, chì vinaru in u Vaticanu digià in u nostru tempu. Scultura El Vaticanu compru com'è una capulatta maestru di l'arte mudernu sottu u papa Giovanni Pàulu II. U "Golden Ball" (chjamata "Globe" è "Sfera in l'Esfera") hè a stallazione più nova in Vaticanu, chì hè chjucu di antichi formaggi è sculture.

Se u pinu simbolisci a vita cum'è tali, allura "Sfera in l'esfera" simbolizza a vita moderna di l'omu è hà un significatu profundo. L'autore di u Golden Ball hè Arnaldo Pomodoro. L'scultore hà criatu u so globu in u 1990. L'idea di a cumpusizioni hè moltu relevante: l'autore hà destinatu d'escimentà artistamente tutti i dannu chì l'umanità si fa à l'ambienti.

U ballu hè multiplu. U culmu supratuttu simbolizza l'universu, hà fractitu, "scars" - traccia di l'attività umana. Grazie à elli à l'internu di u big ball, una piccula bola chì simbulizeghja u nostru pianu pò esse vistutu bellu. A superficia hè stata. Eccu oghji pirsuni chì, da i so azzioni è i penseri, distrughjenu l'universu. A superficia di l'esfera suprani hè u specchiu, perchè l'autoru esprimiu l'idea di una speculazione image di l'attività di ogni persona in a destinazione di u pianeta è l'universu. U ballu pò esse tatuatu, si prumove in u so ardore. I belli interi è interni sò culligati cù l'attitudini per trasmette a cumplessità di a relazione trà u nostru pianeta è u cosimu.

U tribunale di Pinnia hè cunzidiratu un locu chjucu, induve hè piacevule d'admira l'architettura di u Rinascimentu da una bona perspettiva cumposta da cumpunimenti interessanti. Quì ci sò e butteghe, è ancu questu quì hè una cafe duva chì i turisti possani un muccuni in a situazione majestuosa è incantevule, avendu hà pensatu nantu à e bieti visitati impregnati da u spiritu di u tempu anticu è l'espirituali. Questu hè propiu, postu chì ùn sò micca assai posti aperti in u Vaticanu, a maiò attraversu turistica hè inspecciona rapidamente durante a scursioni, è quì hè l'oppurtunità di capì ciò chì vi.

Situazione è costu di visita

In metro Una linea, avete bisognu per arrivare à l'Ottavio. À a piazza di San Pietro, andate in l'entrée principal à i Musei Vaticanus. A tarifa di entrata hè di 15 euros. U patrimoniu di un pinu pò esse vistutu da tutti i turisti in u visitante di u Vaticanu .