Museu Etruscanu Gregoriano


U Vaticanu , anchi si tiny size, amaze cù a so bellezza, a grandezza è u patrimoniu culturale più riccu. Unu di l' attrazioni principali di a cità hè u Museu Etruscu Gregoriano. U museu prumove una oportunità di ritornu assai seculi in seguita è osserva chì Italia era cum'è quellu tempu. I Etruschi sò una naziunalità chì abitanti l'Apennins in l'antichità. A civiltà etrusca hà righjuntu u so maiò di sviluppu in u VIII sèculu aC.

Cumu hè statu u museu creatu?

In u 1828, u papa Gregoriu XVI hà publicatu un decretu chì stabbileru u museu, chì era situatu in u palazzu di Innocentu III è divintò cunnisciutu com'è u Museu Etruscu Gregoriano. A maiò parte di l'esezzioni eranu l'objeti di l'antichità, scupertu duranti l'scavi di assentimenti antichi in l'etruscia meridionale. A cullizzioni hè aghjuntu in u 1836-1837, quand'elli scopre artifatti in u Sorbo.

Palazzi di u museu

Risultati di i archeologi di i IX sèculu aC. e. sò posti in 22 salotti tematichi. Bastamente, sò estes articuli usati in a vita di u ghjornu per l'Etruscane anticu. Inoltre, a cullizzioni di u museu si cumplementa da stati è ritratti di i dii. L'ultimi palazzi sò stati ammirati cù velli di i pòpuli di l'Italia è di a Grecia.

In u prima palcuscenu ci anu trova da l'epichi bronzu è arcaichi: urni, sarcophagi. U più interessante hè un vinu rituali fattu in a forma di un carru.

A seconda stanza cambiata cù cura di i tombi: ghjuvelli, un lettu funerariu, un carru chjattu. A stanza stissa hè pittata di frescoes describendu sceni da a Bibbia.

In u terzu salone, ci sò persettati articuli di a vita di i ghjorni, fatti di u bronzu. Inoltre, quì pudete cunvece l'armatura di i guerrieri Etruschi, un mirroru illustratu di a dea. Scenze fresche di l'Anticu Testamentu adornate i mura.

U quartu a sala hè significativa cù trova datanu u VI-I seculu. AC. e. I sarcòfagi sò imbruttati da i pittura nantu à i miti antichi. Ci hè ancu dui lioni fatti di tufu in u hall.

In i chambres sutta i numeri 5 è 6, l'urganizatori pruvò di ricreà a dicurazione di l'antica ghjescia etrusca. Molti altare, statuette, simbolizzendu animali sacrificati, è mudelli di diversi parti di u corpu umanu è l'organi internu - i rigali principali di u tempiu.

I dui prossimi successivi sò rappresentati da ornamenti preziosi chì si truvavanu à u situ di settimane è settimane. Questi chiese glurificà i ghjerute di u tempu è e so opere.

In u novu salone, l'arti di bronzu è a ceramica Etrusca, truvata in a necropolis di Vulcha, sò stati manteni. U numaru di tesiche varia in i 800 pezzi.

I decighjni è unduluziunati avemu un ritu populari di creme in i tempi antichi. Eccu, sò trovanu elementi chì sò stati utilizati: urni, olii, incensione, etc.

U dittisettu cammellu hè occupatu di l'antichità acquistatu à a fine di u XIX sèculu. da a vulintà di u papa Leo XIII. A maiò parte di a cullizzioni hè fatta di vasos ettari, uttini di bronzu, ogni tipu di figurini è, sicuru, giovanni.

A stanza vicinu hè un repositore di stivi da sarcòfagi di diversi epichi.

"Sala di l'antichi Assedi Romani" - so sona u nome di u quatordongo hall di u museu. Mantene una cullizzioni di stati, scatuli di ritratti, articuli di bronzu è argentu facenu, sicondu l'archeologi, in i seculu III i seculu aC. e. Tanti sughjetti sò dedicati à i maggiuranti o dii.

Prodotti fatti di vetru, articuli fatti di maritu sò stati guardati in a quinta deci. Quì pudete vedere u mudellu di u tempiu anticu è l'ughjettu veru di a vita di u ghjornu.

L'articuli trovani in scavi di assentimenti rumani vicinu à u Vaticanu sò cullettati in u XVI u hall. I esempi più preziosa sò ogliu lampi, altare, urni d'alabastru datanu u 1u seculu. n. e.

Tutte e altri restari unificà a cullizzioni di vasu è vasci di l'etruschi, grechi, italiani, truvati durante l'scavi in ​​u XIX seculu.

Cumu visita?

Visita u Museu Etruscu pò esse di ogni ghjornu da 9 ore à 6 ore. A bilitze altru prima, perchè ùn avete bisognu à più tardi à 15,30 ghjunghje nantu à a tour.

U prezzu di u bigliettu dipende à a categuria, chì includenu i visitori: adulte - 16 euros, pensioni è studienti - 8 euri, pupulieri di classi juniori - 4 euros. Sfurtunatamente, i biglietti ùn sò micca rimborsu, avete bisognu di cunsiderà è di prugettu di a vostra ghjurnata bè.

Per arrivare à u Museu Etruscu Gregoriano hè facilitu. Hè abbastanza à sceglie u trasportu più adattatu, è site in situ.

  1. Assicurata in u carru di u metro da a linea A di stazione, ùn abbii micca di fà lascià à u Musei Vaticani.
  2. Amusi di i buses, cenni numeri: 32, 49, 81, 492, 982, 990 - ti purtaranu in u locu bellu.
  3. Vulendu à passà in tramu, stà.
  4. Per quelli chì sò stati usati per cunsulallu, puderanu atrave un taxi à a cità.

Un viaghju à u Vaticanu serà inescuvale è impressivu, è una visita à u museu Etruscu seranu imbuffulati è supplementati cù imprese indelighlii. Avete un bon restu!