U Museu di Volvo


Unu di i simboli di Svezia hè a Cumpagnia "Volvo". L'apparizione di sta marca di l'auto hè a parti più impurtante di a storia di u paese. In una di i cità cchiù grandi, Göteborg , un kilomitri da a pianta hè u museu "Volvo" - un locu storicu interessanti. Serà interessante per visità micca quì micca solu i dutcitanti.

Fondo Storicu

Quasi seculu prima u giant car "Volvo" (Volvo) hà iniziatu a so opira. U so nomu in u latinu significa "I'm rocking". 14 d'aprile di u 1927 da a fabbrica in Gotemburgo abbandunatu u primu carro, Jakob. A quelli tempi, parechji autultrutturi persiru u volumu di vendita, perchè spessu spicchèvanu falli. Per i criatori di u Volvo - Assar Gabrielsson è Gustaf Larson - l'issueu di a qualità di i so prudutti era u più impurtante. Perchè oghje, i fabbriculi di Volvo operanu nantu à u listessu principiu.

U logu di a marca - un cercolu cù freccia appunatu à u radiatore di u vittura - hà dinò una storia. Hè un simbulu di ferru è Mars - l'idea di utilizalla com'è un logu si sviluppau dopu chì i carusi principiavanu à prudutti di l'azzione sueca.

Chì vedi in u museu?

U museu impressis à i visitori: in i so dui piani tutti i vechji chì sò stati pruduciati sò assemblati, accuminciannu ntô 1927. Ogni carichi sò maravigghiatu cù a so cundizione, cum'è si sù già sùrtenu a linea di assemblea: eleganti, bè curnutu, intemporale. Allora, l'exhibiti più interessanti di u museu "Volvo" in Svezzia:

  1. Model Jacob - Volvo PV4 , u caru legendariu cù un corpu chjusu. Hè statu u primu à lascià u fàbrica in u 1927.
  2. I critichi di Pre-guerra - basati nantu à mudelli pubblicati in i 1930, si pò vede cumu a tecnulugia anu migliurata è a varietà di mudellu anu sviluppata.
  3. L'equipa militare , prodotta in i 1940, hè stata produta in small batchimi puramente per e forze armati suecchi. Inoltre di interessu tecnicu sò i motori di i tanke, ancu pruduciutu da sta pianta.
  4. A parte aeroespagna di l'exposizione hè rapprisintata da l'avvocu "Volvo".
  5. Volvo YCC - u primu car fattu in i 50 per e donne. In u 2004, una versione muderna di stu car era statu introduttu - u cuncepimentu caru Volvo YCC. Sfortunatamente, stu mudellu ùn hè micca sempre liberatu serially.
  6. Una catena di autucritichi pruduciati in i 50-60's, diversi culori è disinni interessanti.
  7. Trucks "Volvo" occupanu a maiò parte di u museu, trà elle assai premiati di manifestazioni internaziunali.
  8. L'evoluzione di l'impiegazione trasportu hè cunsacratu à parechji piazzi di u museu.
  9. Off-road car XC90 - questu ughjettu artu hè di grande interessu à i visitori, perchè vene coltu in grandu di Lego cubbi.
  10. I carburanti nantu à u combustible ecològicu.

Per i visitori si stallanu un simulatore modernu, in quale pudete sentu un guvernatore di qualsiasi veiculi - da una excavadora à un vittura.

Un caratteristiche distinti di u museu "Volvo" sò l'expositioni di micca solu l'anni passati, ma ancu u futuru. Questi varianti di i veiculi sò avanzati da u tempu per parechji dicennii prima.

I fatti interessanti

Quandu avete da visità u Museo Volvo di Göteborg, anu scupertu cum'ellu hè pocu cum'è:

Cumu ghjunghje?

U Museo Volvo, in Göteborg, hè megliu visitatu da a matina, quandu ci hè menu visitatori. Pudete vede quì da ogni trasportu :

U museu travaglia: marti-venneri 10:00 a 17:00; Sabatu - Domenicu da 11:00 a 16:00. U tarifu di accessu hè: