Conspiracy di una purse per soldi

A billeterera hè unu di i custodi di u dirittu. Ci hè parechje ritimu in parte di stu sughjettu, chì vi permette di migliurà a vostra situazione materieali, fate l'economia è cresce a prosperità. Hè ricumandemu per cumprà una nova purse, perchè l'anziani assicuranza energia negativa.

Conspirazioni di Diritti in a billetera

Per fà u rituali hè cunsigliatu per a luna creciente, postu chì questu tempu hè l'ideale per creà a prusperità. Hè impurtante di capiscia chì a magia serebbe solu travaglià si crede in un risultu pusitivu. Pigliate a purcura, mette in cinque centesimi è, senza closing, dicenu à a cuspirazione:

"Aghju pigliatu un cuddaru, riceve quattru pezzi quattru copchettu, aghju pututu deci, aghju ricerche di mila. A luna hè criscente, è u mo soldi vi crescenu. Cusì sò.

Agghicà a purse è u metti nantu à u sillu di a finestra. Ùn ùn passate micca un centesimu, ma maghja un pezzu solu per un talismanu .

Conspiracy-sussurda nantu à a purse

Siculi sò chjamati smallie cuspirazioni, chì deve esse pronunzianu in una certa situazione. Ai aiutanu à atraisce a furtuna è a ricchezza. Hè digià chjaru da u titulu chì hè necessariu di sparte in un sussurgiu. Pigliate o caccià i soldi da una purse, dicenu cusì cun cuspirazione:

"Quandu ci sò assai stiddi in u celu,

Quandu ci hè acqua in u mare,

Hè a mo billetera

Per fà assai soldi

E sempre abbastante. Amen ".

Conspiracy nantu à a purcura in a nova luna

Un altru ritu effittivu per attruisce u flussu finanziariu. Pigliate a purse è di pulita cù carta d'oru o argentu, è attaccà un filu di u listessu colore. PÒtela nantu à un pezzu di metudu ronda, è mette nantu à a tavula. Circa u circondu u candileru di parechji culori cusì:

Face à l'Orienti è dicenu a cunvergenza di corse per i soldi:

"Aghju attruvatu oru (se u paper hè oru, o argentu, se u paper hè argentu) da l'est".

Dopu si vultèndusi versu altri lochi, detti a stessa paragina , cambiannu solu i costi di u mondu. Pigliate a purcura, è pona nantu à u focu nantu à u focu da ogni candela è d'aspittà d'uttene finu à a so rinviatu. Ùn aghjunate e candele, anu ancu culpandenu solu. Pigliate a cinderella è a cendra, andate in a intersezzione è a ghjucate nantu à u tocbu è un pocu di cinti in ogni direzzione. In questu, dicendu queste parole:

"Razvey, ventu, a me bisognu di tutti i quatru santi: mosca, necessariu, à u livante, u sudu, u ovest è u nord. Bring me, u ventu, ricchezza da quattru santi: da u livante, da u sudu, da u punente è da u nordu!

Pruvà à tutti i costi è vai in casa senza retrovisione.