Chì pudete fà per u mo maritu ùn avè bivellu?

Alcoholism hè a raghjunata perchè parechje famiglia sò scumpressini. Ancu i relazioni più forti dà un annu è sò gradualmentu distruttu se u maritu abusa l'alkohol. U prublema principali hè chì l'omi in a maiò parte di i casi ùn vedanu u prublema in a so addiction. Per elli, stu divertimentu inutilmente, cù quale pudete rilassate è distractanu di i prublemi di u prublema. Per a donna, sta situazione hè un prublema reali. In quessi casi, quarchi parte, altri misu u craving di u maritu di l'alkohol, è qualchì pruvate aiutà a so mòglia cun tutti i so putenzi.

Chì pò esse di fà u mondu?

A principal cosa di ricurdà a regula impurtante - ùn ne scanzà micca incù parolle, lacrime o histerefrittu à un omu ebrio. Solve tutte e cose quandu avete bisognu à un capu sobri.

Per principià, vi aiutà à aiutà u vostru maritu avà capitu chì ùn hè micca chjaramente micca seguita sta strada. Parlà in cori à u core, cuntami francu per i vostri preoccalfi è i viviri. U vostru dialogu deve esse guidatu à fà chì u cônziu accetta passi per contru a dependenza di l' alcohol.

Cosa da fà chì u so maritu ùn ùn beie - questa domanda hè dumannata da ogni untu maritante di u so maritu chì abusing alcohol. A meni, l'omi di l'omi, per evitari di distrazione di i prublemi. U cumpagnu di a muggheriu hè di scuperta a raghjoni perchè u maritu hà iniziatu à abbianà l'alcohol, è se puderete, pruvate l'eliminà. Spessu spessu chì i prublemi ponu esse elettu in relazioni familiari, o in u travagliu. Aiutu a vostra spouse moralmentu, aiutallu. In questu tempu hè impurtante è curaghje, gentile è affettuosu.

Chì deve fà fà per abbandunà u mo maritu?

  1. Dà un esemplariu pusitivu. Ùn vogliu micca solu. Sì a casa tenchja st'acquazza d'alcoolate, duvete bisogna à ridivà.
  2. Diciè a cuneza annantu à e pussibuli cunsequenze di l'alcoolismu.
  3. Sustituisce u curu hà cunsigliu. Per esempiu, se u sposu hè abituatu à piglia in a sera, po è megliu di persuade à a cammera, ghjucà cù i zitelli, fate qualcosa interessante.
  4. Aiutà l'omu da truvà u so hobby. Diversificà u vostru omosessu cumuni: più frequentanu à a natura, andà inseme à un palazzu di sport o piscina , visitate un massettu.

Fate la quistione di cumu per assicurà chì u vostru maritu ùn aviti micca bè, avete bisogna chì ci sò assai misure. Sì una donna hà fattu tuttu u pussibule à un omu abbandunatu di l'addiccione, ma ùn pò micca trattà cun elle, avete avutu cuncrittu per un espitazziunista. Un psiquiatre o un narcologu pò vene à u salvata. Pèndite a to mòglia per fà una appuntamentu. U trattamentu sottu a tutela di un prufessiunale hè necessariu s'ellu u maritu hà longu è andò in battaglie di pumu per un bellu tempu. Hè impurtante ùn dete rinunzià è vai per l'ugnativu predilettu, ancu se qualcosa ùn sanu micca cumu fà.