Malka Mari Parcu Naziunale


Probabilmente, hè impussibile cumprendre a diversità è u culurite di a natura africana senza visitare cusì un paisanu stupidu cum'è u Kenya . Arcuni vittimi cun fiducia fiducia definiscenu com'è un santuariu di vita salvatica cuntinua. Questu ùn hè micca surprisante, perchè sò più di sei documenti parchi nazionale solu. Armed with a camera, un bundle di alimentazione è un bon di l'umore, vai in un eccellente safari per l'espurtazioni di u Kenya , è restu assicurati - da questu passatu du mare sò parechje emozioni pusitivi. In questu articulu pudete amparà unu di questi siti di natura salvatica - Malka Mari National Park.

Chì deve un turisticu sapemu di u Parco Nazionale Malka Mari?

Stu park hè stata fundata in u 1989 solu per l'alta concentrazione di l'animali in questa zona. Sfortunatamente, hè impossibili di parlà di qualsiasi più di sviluppu di stu sviluppu. A so area hè circa 1500 metri quadru. km. U Parcu Naziunale Malka Mari si trova in a pruvincia nordu di u Kenya, nantu à a Mandera Plateau, in vicinu à a fruntiera cù l'Etiupia. Un rolu impurtante in l'esistenza di u parcu hè ghjucatu da u fiumu Daua, perchè hè longu i so acqui chì i territorii di Malka Mari sò situati. U clima hè calda è aridu, è solu vicinu à u fiume, a natura venenu à a vita è piace l'ochju cù u palme di verde. Un peculiarità distintivo di u parcu hè a presenza di flora endemica, chì hè carattarizata da un petit habitat.

In ogni casu, presumirate di Malka Mari ùn pò micca solu e spezie rari di e piante. U mondu ricu di a fauna pò sculputi cun a diversità è a diversità. In u territoriu di u Parcu Nazionale Malka Mari, pudete osservà a vita di parechje spezie d'antilope, gazelle, zebra è giraffe. Trà i rapreżentanti di l'spezii di predatori ponu esse noteu ghjudiziunatichi è hyenas spotted, e l'acque di u fiumu Daua so amicu di un animali pardunatu cum'è u cocciuulu di u Nilu.

U Malka Mari Parcu Naziunale in Kenya hè guvernatu da e lege di a fauna salvatica: hè spissu pussibuli vede cumu l'animali predanti procuranie i so salvezza, è i scavatori sò aspittendu vicinu per u so turnu. Ùn ci sò campings in questa zona, perchè ùn vi mancu serà micca permessu di stà in ghjornu per a notte. In ogni casu, in a cità vicinanda di Mandera, sò parechje alcuni hotele chì vi cunvene un piacè cù un lettuce cù un capriccio. A strada, sta cità serà un veru scuperta per quelli venti chì anu interessatu in i settimuli etni, a so cultura è i tradizioni . Rapprisbanti di tribulazioni cum'è Marekhan, Murle e quarchi àutri viranu in Mandera. Cusì, ci saranu abbastanza di u culore africanu tradiziunale è e posibilità di studià cusì.

Cumu ghjunghje?

A Vicinanze a cità di Mandera, ci hè un aeroportu chì serve i vols domestici. Inoltre, pudete ancu alcune quì per busu. U parcu stessu pò esse acquistatu per allughjà un auto è impunalizatu ind'è a ruta Isiolo - Mandera Rd / B9. U viaghju dura à 3 ore. Viaghju da Nairobi à Mander in un caru pagatu, hè necessariu di passà da a A2. In questu casu, u viaghju durà circa 15 ore.