Tradizziunali di u Kenya

Quena hè u paese duva più di 70 gruppi tribali cumunu simultani. Frà quì sò i tribù Maasai, Samburu è Turkan. In i so tradizioni ci hè assai in cumuni, ma ancu cù qualessi tribali. Li cittadini anu una cultura richia è assai originale, un forte sensu di unità naziunali, orgogliu in u paese, è venerazione di i costi di i so antenati. Parlate di e tradizione basica di Kenya, chì avianu ancu avvenimenti festivi è vita di u ghjornu.

E tradizione è i tradizione di e tradizione

U ritue di circuncisioni hè unu di i più impurtanti trà i pòpuli africani, cumpresa trà i Kenani. U simbolizza l'iniziu di a pubertà è diventa un facet di a transizione di a zitella à l'adultu. Men prima di a ceremonia di circuncisioni sò sottumessi entrenamentu speciale.

Inoltre, trà i costi di u Kenya hè u Rite Lobole o, in i termini semprici, u rescueu di a sposa. U grandu di u rescanu, cù l'altri detti di u matrimoniu, u sposu negozi cù u babbu di a chjesa. A volte, a dimenzione di Lobol hè un quantu assai numeru, chì u sposu, chì hè diventatu un maritu, pò pagà parechji anni, quarchi à ancu dopu à u nascita di zitelli. Prima ch'ellu ùn pagà micca u monte sanu, un ghjovanu sposu ùn pò micca cunzidirassi à i zitelli nascuti in una famiglia per esse u so propiu.

I Cerimonii matrimoniali sò unu di i costi interessanti in Kenya. Si passanu moltu solenni è si celebranu in una grande scala, cù canzone è danza nazionale.

  1. A zitella à u matrimoniu hà bisognu à mantene a so virginità.
  2. I mani è i pezzi di a sposa sò cuparti da i modelli di henna chì porta in u primu annu di u matrimoniu, cunfermendu u so statu novu suciale.
  3. Duranti a prima notte di nuvola, vicinu à i novi oghje hè a donna anziana di a famiglia, sustinendu a manera moralmente è aiutu à l'assistenza à i ghjovani novi in ​​amore.
  4. Una altra tradizione hè u vestitu di u vestitu di a donna in u primu mesi dopu a festa, questu simbolizza a tolleranza è u rispettu per a donna è a so responsabilità domestica.

Altru tradizione interessanti

  1. Salutu . Li Kenani chì ùn anu micca adirutu à l'Islam sò generalmente l'uni à l'altri e so mani in i bilanni. In questu casu, se salute una persona cun un status suciale supratuttu, pudete prima piglià u puditu di a to manu diritta cù a manu manca per qualchì sicondu è da fà un aprile di sticca.
  2. Tipu di occupazione . E in u nostru tempu in Kenya, pudete scuntate i maestri di u legnu è a petra, cusì artighjanu, chì anu utilizatu in i so prusiziusione di travagliu, cunnisciutu da elli di i tempi di i so aviani è avvannani, è apprughjenu santu l'tradizioni di i so antenati.
  3. Table tradizzioni . Prima di manghjà, senza fallimentu, lavate e mani. Sì i ghjente ricevuti à u manghjà, sò sirvuti prima, è da rispettà, omi, donne è zitelli. I donne è i zitelli sò permessi di cumincià à manghjà solu dopu à l'iniziu di u manghjà di l'omu anzianu in a famiglia. I primi nutizzi di keniatini è edità, per chì tutti i bè è sirvutu à a fine di u cena. Inoltre, ùn hè micca abituale in Kenya per abbandunà u manciari à i pranzi - questu hè un signu di mal gustu è disprezzu à i maestri ospiti.
  4. Rigali . I tradizioni di Kenya si ponenu rigali. Ùn hè abituatu di scatterari soldi è donate rigali di luxurii, e cose practichi chì sò pratichi per l'usanza di ogni ghjornu sò benèghjiti. In Kenya, una festa assai venerata hè Natale, in quellu ghjornu tutti parmettanu l'altri è rigali. Sì stati invitati per visitarà, cum'è un rigalu per i patroni ti pigghiarli u tè è documenti à a tavula. Inoltre, i prudutti alcoolichi sò cunsiderate un rigalu eccu in u paese.
  5. Lingua . Tradizziunali è obbligatori per studiu in Kenya sò dui lingui - Suawi è in inglese, anche ci sò assai più dialetti lucali - kikuyu, lohia, luo, kikamba e altri. I ghjovani sò ancu spessu aduprate a lingua Sheng in u so discursu, chì hè una mistura di swahili, inglesi è parechje lingue.
  6. Religion . In a costa di u Kenia è in e rigioni orientali di u paese, a tradizione religione hè l'Islam. Musulmani custituiscenu un terzu di a populazione cumianu di u Kenya. In altre parte di u paese, pudete truvà i cristiani di e diverse cresia è quelli chì si adhirense à e credenze lucali.
  7. Power . In cucina di Kenya , i prezzi di i piatti di carne è di fagioli. Hè un esempiu Nyama choma, chì hè carne fritta, a carpera di capru. I pezzi di culleghju sò assai caldi, di prezzu è spessu ùn sia micca bonu per gourmets è vegetariani. Unu di i sapori tradiziunali in Kenya hè una culera, i Qualsiasi l'amare assai è aviu assai, chì ghjè per chì a so pruduzione hè ben sviluppata in u paese.
  8. Intrattenimento . Li Kenani sò grandi fannii di musica è balli. A direzzione musicale principale hè Benga - questu hè u stilu di a musica di ballu mudernu. A popular cantanti bengu sò Shirati Jazz, Victoria Kings, Globestyle è L'Ambira Boys.
  9. Ropa . À ropa tradiziunale, i gruppi tribali in Kenya ponu esse distinti. Per esempiu, in Masai, u culore principalu in vestiti è adazzione hè russa, mentre chì e donne Masai prefessu i braccieti è colagii di i granule. E e donne da a tribù turchina decrecenu cume cù colti di pianofria di perle.