Quattrocentre a casa - ricetta

In u postu ancu vogliu manciari qualchi diliziu. Ma in a cumpusizioni di quasi tutti e pasticceria sò oghje, kefir o mantra. Allora, queste dilicatu sò pruibuti. Ma ci hè un modu di modu! Ora ti dicu avà qualcosa di cugliera fugliale. Parechji ricetti interessanti sò aspittendu quì sottu.

Carrot Cake - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Nuts hè frittu in u fornu. Mudite u zuccheru cù u mantellu, pour u mischju resultante cù u ghjacciu. U Tagliu chì cuglitanu cù un scapulino chinu è aghjunghje a main mistura. Nuts hè struitu cù una licore, ma micca assai finamente. Tastier, quandu in i pezzi baking fini di tueri sò senti. À u stessu tempu, ùn avete bisognu di moltu tutti i castagne, una coppiu pò esse abbandunatu per a decorazione. I tagliati picurini sò agghiunciuti à a misura cù u zucchero è stitch. Pour a pasta in un mudellu è coccia u pastellu à 180 ° è 40 minuti. Allora aghjustate u pastellu, ci'hè chjappu à a meza, è dopu à a nostra discrezione - pudete smeari ogni casu, cunfettu è decorate e frutte restu.

Tagliata di ciocava di quaresima - Ricetta

Ingredients:

Preparazione

Imbulighjate a farina cun cacao in pugnu è u zuccheru. Graduatu in l'acqua è mischjianu. Aggiunna l 'oliu vellinu è vegetale. Aghjunghjite a bode di soda di pezza di muzzicà è muzzile. Agghiunciu durante 40 minuti a temperatura moderata. Allora u pastore prestendu prestu à a casa pò esse cutucatu à mezu è gattive cù cumprisa.

Quaresma una cun cirasa

Ingredients:

Per a prova:

Per glaze:

Per ucredolo:

Per decorazione:

Preparazione

Maturà a soda cun oli vegetale, aghjunghje l'acidu citrique è aghjunghje salate. Allora scumpressi a farina in pezzi è amassi una pasta. Lasciate direttamente nantu à a tavula per 30 minuti. Divide a pasta in 5 parte, ognunu stallanu una capa 3 mm di grossu. Nta tutta a superficia facemu facciunheghja cun un forchettu per quandu, dopu à puddicà a pasta ùn hè micca suluzione. Allora accogli per trasfurmà a pappaglia. À 200 gradi, u pasticciarà pronta à 5 minuti. Mentre i taglioli sò furnuti, preparamu u ripertoriu: aghjustemu u foglie, allughjemu da l'osci, pusendu in un colu prufunditu è ​​brusgiate u zuccheru. Quandu u zucchinu hè furmatu, fusionate, aghjunghje u fucile è u mette nantu à un focu picculu. Mentri, purtate a massa à u grossu. Avà accade à aghjunghje u pastiche: aghjunghjule a caghjula di ciriveu in u primu caldi, sdegnu u zuccherinu cun un pocu, coperta cù u sicondu pastellu è appliice una capa di salsa di cirè. Pudemu tagliatelli di banana nantu à questu. Coperta cù a terza crosta, altra volta salsa è banana. Aghjunghje u 4o pastellu, cherry è l'ultimu quinto pane. Partemu à a temperatura di l'ambienti per impregnate u reluariu per 8. Per u chiaffu di cioè magu, aghju coccu, u meli, u zucchero, u zuccheru è in u focu lenta incù a cumpressione di dissoluzione di tutti l'ingredienti. Glaze un'impieza qualchì liggeru è coguanu cù u nostru tarritoriu di pani banchi da ciliegie. Scorcheremu di u zuccherinu in puli è di u frittu.