Torta di miele nantu à un bagni acqua - una ricetta classic

Parechji di noi ci sò sempre fannii di ricetti pruvucati antichi per i posti di casa, chì avìanu divintatu pupulare durante l'era soviètica. Un tali hè un pastellu di u melone, a pasta chì hè robba in un bagnu di acqua. Opùtimu una ricetta autentica di dessert, chì vi aiuterà a ricurdà u gustu excelente è un gustu appetizing unicu di dilizzioni.

Cake "Meli" in casa - una ricetta classica per un bagnu di acqua

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Preparazione

Dough for honey cake sicondu a ricetta classica suvietica hè preparata in un bagnu di acqua. Per questu, avemu selezziunate dui teste di diversi diametri, pour quantità maiò di l'acqua in a panella grande è di mette nantu à a stufa per u focu mediu. In menu, avemu prima pigliamu l'ova cù u zuccherinu è da manghjà u melatu, u soda di furmazione è a margarina o mantra supplitta. Pudemu u pappaggiu più chjucu in un grande cuntinuu cù l'acqua fridale è calore a massa, affinzanu continuamente finu à chì aumenta u voluminu da circa duie volte, è sarani saturati da un culore marrone o chjucu. In mediu, questu quì à cinquanta minuti. Avemu cernigliavvi un vetru di farina è traspara in una massa forte. U seguitemu nantu à u bagnu di l'acqua per un paru di minuti, cuntinuannu a puzzicheghji constantemente, è scumpete da u pezzu, sift a farina restante, aghjunghje a panella è fate l'amatu.

A texturizazione di a pasta ùn deve esse peggy, ma di moltu. Scalfitemu a farina in ottu pilami è ponteva in a frigorifia durante almenu una mezz'ura, coperta cù un paese o un film. Dopu d'avè, preparanu a foglia perggjata da u numeru di pilami, rumpule e raghji di a pane alternativamente per ottene un bagnu sciccareddu è puncule in ghjiru à u perimetru cù una furcedda. Avà pozzu tutti i voce in u fornu è aghjunse una mede di trè minuti. In cunziguenza, i pasticci cavalli bianchi. Eliminate da u fornu, tagliate taglienti à a listessa talla, pigliate una tapa o un pianu di u tagliu appropritatu per u patronu. I cuttings resultanti sò trasformati in miglii cù un cicculone o pappu.

Dopu a dispunibilità di i pasticci, avviamu a preparà una crema pè torta di meli. Per fà quì, a crema agria grassa fatta hè stata cun un mezcladoru, agghiuncennu a zuccarera, u zuccherinu di vinaiu o a vaniglia in u prucessu è fà a dissoluzzioni di tutti i cristalli dolci è di l'airiness, puffiness e esprime di a crema.

Avà poi chjappà u pastellu. Detendu i tagliutti alternativamente l'una di l'altri nantu à un pezzu è coglie tutti cù a crema agria. Scudemu ancu u pasticcellu fora è arrubbate a molla preparata da i casci. Avà u pasticcu ci vole à dà tempu per impregnà. À moltu più di delicious postale dopu una sughjornu di ghjornu in a fria. Ma se ne necessariu, pudete di serveu in qualchì ora.

Certi cunfisori dicinu chì in a ricetta classica per fà u melitica di u meli di a crema, u latte cunghjistu è a mantra sò ancu utilizati. In questu casu, u pruduttu hè più satuatu è caluricu. Se siate trà i fanni di such postres, pudete pruvà sta scelta. Per fà questu, rimbiscecimi a mità di a parte totali di a crema agria cù u stessu quantità di latti cunclusu è di riduce l'ammontu di zuccaru granulatu da almenu duie volte. Aghjunghjeghja a crema agria cun u linu condensatu è u zuccheru finu à ch'ella hè spaziata è grosa è à a fine di u prublema chì aghjunghje tutte brando à a crema. Tutti i cumpunenti in questu casu hannu esse a stessa temperatura.