Templu Kodai-ji


Hè una di i tempii più chjuchi di Kyoto . In u 1606, in memoria di u so guirreru u sposu Toyotomi Hijosi, a so femina Nene criatu in Kyoto un u templeu Buddhist temple Kodai-ji. Hè situatu nantu à una piccula cità petite nantu à l'Area Higashiyama. I cumercii principali si sò ricchiamente decorati è circundati di belli ghjardini Zen. I bandieri turisti à questu santuariu per passà per e terre rinfrescenu, amparate a storia di u Giappone è sintinu l'atmosfera d'appacimente. Da a cima di u muntagnu ci sò boni veddi ùn solu nantu à u territoriu di u tempiu, ma ancu in a maiò parte di a cità.

Descrizzione

L'entrata à u tèmpru conduciu à u hall principal, chì era urigginatu cupartu cù vernici è oru, ma dopu chì u focu di u 1912 fù ricustruitu in un modu più modestu. U custruitu hè circundatu da i giardini cunsacrati da u paisaghju Kobori Anshu. Sò representanu una parti eccezziunale di l'architettura di paisaggistica cù pedate grossi è arburi, situatu nantu à un paisaje di colore frà altri templeenti eleganti, e case di tè è un bambu.

Giardini sò ricunnisciuti da u guvernu cumannanti cum'è tesoru naziunali. Unu di elli hè un giardinu in u stilu di Tsukiyama. Ci hè parechje stagni in quale ci hè una isula in forma di una tortuga, è una di e petri ricurdava à una guinea. I timini simbulizanu a longevità. In a primavera è u vaghjimu, u ghjurnale ricevi exhibimenti di l'arti cuntempuraneu cù bella illuminazione di notte.

U secondu park hè un giardinu di roccia è cun gravi, simbulizendu l'oceanu. Hè dramatically impauriti cù una cirasa fiore.

Architettura di u tempiu

A maiò parte di u cumplessu era distruttu à u focu di u 1789. I edifici chì anu survigliatu sò:

  1. Kaison à u locu induve Nene orava per Hesyoshi, è avà sò stati in legni in u storicu di u legnu, è ancu i pittura da artisti da i scoli di Kano è Tosa. U salone hè dedicatu à u pretextore fundatore Kodai-ji. I muri è i culonni sò stati ammulati cù oru, cù l'sculture di spazii sò situatu u dragone Kano Aitoku.
  2. A stanza vicinu hè Otama I (Santuariu), un memoriale in chì questi sò cullucati da Toyotomi Hijouxi. Unu di i sacri hè Jinbaori Hezyoshi, u mantellu chì hè statu postu l'armatura, hè troppu ghjuvatu di filamenti d'oru è di argentu. Hè cresce chì l'ughjettu hè fattu di tapita persiana.
  3. Kangetsu Dai hè un ponte chjucu chì era purtatu da u casteddu di Fushimi è era utilizatu da Hijouxi com una pratica per observà a luna. U ponte crosce u ciumi è a stagno à Engetsu è si cuncera cù u Cayson prima.

Qual'è altru interessante temple Kodai-ji?

Nantu à u territoriu di u tempiu ci hè un bellu ramu di bambù è parechji casoli di tè. Casetta Casa dei (un parapuie in forma di gazebo) è Shigur tei - un modu classicu, sviluppatu da u famusu maestru di a ceremonia di tè Senno Rikyu. U burlatu di a Casa hè fatta di zecculi è bambù frizzante, è dà u listinu di un parudu tradiziunale, da quì u nome.

Dopu u tèmpiu nantu à a muntagna hè un mausoleo in u quali i Hijosi è Nene sò sipulati. L'internu hè riccuamente decoratu cù disinni di oru dilicatu è argentu in vernice, fatti in a tècnica tipica di Kodai-ji.

Viaghjate da u tèmpiu, i visitatori aghjunghjenu nantu à a strada Nene, chì vene à i strati di u distrittu Higashiyama. Ci hè un territoriu ricustruiutu pocu cù e cafè è di cafè. Circundente hè un petit museu chì mostra i tesori di Nene.

Cumu ghjunghje?

Per a ferrovia di Keihan à l'estazione Shijo, da 20 minuti caminate. L'autostru di a cità 206 da l'isula di Kyoto à Higashiyama Yasui è 5 minuti.