Articuli di l'uvaghji cù i so mani

I figlioli sò assai piace assai di l'artisanati di materiali naturali. Prima, hè piacevule per travaglià cù elli, è in segundu, sò accessibili per tutti. Conos, glorii, culi, cunchlii, i diversi pianti è e so semen - tuttu hè in l'accionamentu!

À a vigilia di a festa di Pasqua, l'artisgianatu fatti di ova vacche è di cascaru d'oliu sò particularmente pertinenti. Da i ova, puderete uttene articuli artiglii uriggini è un pappagallo, un pigletu, un pisci - chì hà bisognu à i vostri zitelli cù l'uppurtunità di applicà e so cumpetenze in u casu. U materiali per sta lezziunale sò sempre truvati in a fria, ma parechji idee per a creatività vi truvate in stu articulu!

Articuli di ghjuventù "Chicken from the egg"

  1. Per a pruduzzioni di u pullastru, avemu bisognu di uni pochi ova cruda, tagliu, filamenti amarili per a tela, cola, un sbagliu è schiffi di lignu. Se ùn sapete cumu per fughje un ovu per un articulu, seguitene in mente: questu hè fattu solu. Pigliate una agulla fugliosa è circunfarrila cù primura cun l'unu, è poi à l'altra parte. Pò sopra u cuntenutu di u lituu, lavate è seccule u testicu vacu prima di avè principiatu à fà l'articulu.
  2. Finamente tagliatu u filu (5-10 mm, secondu a durata dumandata di piumi).
  3. Poverò l'ovo cù cola cun un sbagliatu.
  4. Scorredemu da tutti i tanti cù e filamenti cut, a prute annunzià per quessa chì sò oghji adendu.
  5. In u attualmente da u fondu di l'ovu, avemu da inserisce un spetu. Se l'aghju hè troppu grande, pudete glaze l'articule cun cola per chì u puddastru hè assicatu in u scalu.
  6. Glue the chickens eye-beads and beaks from the red carton. "Nichi" fessinu u filu di filu, è "nichi" - arcu fattu di cigno satin. Tali polli pudianu decorate a tavola di Pasqua o un vivero per Svetlaya Sedmice.

Articuli per i zitelli

Un zitillùcciu di 1 à 2 anni ùn anu micca rinunzià sta lezioni interessante cum'è crea l'articuli di i ova cù i so propria manu. Dàtelu dà l'oppurtunità: permettenu chì u zitellu stessu decore l'ovu cù l'aiutu di i cogni.

  1. Prima, cogliu u paste (per 1 vetru d'acqua, piglià una culletta spugna di farina è coccia nzinu, finu à chì a massa si spese è peggy). In principiu, pò esse sustituitu cù PVA cola, ma a pasta, com'è capìstivu, hè più siculu per un zitellu chì pò vulerà pruvà a so articuli nantu à u palatu.
  2. In un pezzu, pour u paste, è in altri pouri u granulinu: u granu, u milla, a sémola, etc. Hè megliu d'utilizà grani picculi, si mantenenu megliu nantu à a superficia lisa di l'ovu.
  3. Fighjà à u zitellu u mantellu per esse u ovu in modu di manera chì ùn ci micca cascà (per suprattuttu, i ova ci vole). Chì u criaturu u pruecchiu prima in u paste, è dopu in u ramu.
  4. In a sémola, perchè hè biancu, pudete aghjustà un colorante alimentu o sequins, ma ùn hè micca necessariu: serà interessante per i zitelli per travaglià cù grani.
  5. L'articuli pò esse decoratu in modu diversu. Per esempiu, a parte media (più larga) di l'ovu pò esse atturatu in i filamenti è, attaccatu à elli, sottumette à dui lati in diverse cereali. Pettate mette a parti nantu à a trama per assicurà bonu.
  6. Pudete ancu pruvà à l'ochju di l'ochju, i mussoli divertenti è ancu inventà cù u zitellu una mostra interessante di uova di Pasqua da ova.

Cumu fà una craft d'un ovu cù filu?

  1. Preparate un ovu d'oliu crudu facendo un bagnu in questu u sopra u cuntenutu, è pane lavà in manu è asciucà.
  2. Utilizare u restu di filatu multi-culore, cumincianu a pezza di parechji ova di volta. Ùn ciucciu, pruvate per pulitaru l'ovu, tuttu di manera chì u filu si pò spusta è u pirate piglia messy.
  3. Espera finu à chì a cola in questa zona si secca, è solu dopu tene à u ventu.
  4. U cercanu cù cura a punta di u filu in u centru di u spirale.
  5. Allora scordu ogni articulu cù mudelli di filamenti di culori cuntrastanti. Pudete solu cola i ova in un cerculu, o furmate circles o zigzaglie da filatu.