Yerevan - attrazioni

Chì hè a cità principale di Armenia? U primu, hè una di e pochi città antichi in u mondu, abbastanza bè cugnatu. Questa puderia micca affettà u più interessante postu di Yerevan è i so l'albitori (per via, a famosa ski resort Tsakhkadzor si trova vicinu), chì seranu discututi in stu articulu. Siconda, a cità hà un terrenu muntanatu pocu insinuu, è quasi quasi nantu à questu hè visibile Ararat. Questu hè propiu u fattu chì era chjamatu in cunfurmità cù u mudellu generale di l'edificiu, compilatu da l'architettu A. Tamanyan in u 1924. Tercero, a storia di l'edificazioni religiosi in Erevariu hè interessanti, perchè era Armenia chì diventenu unu di i primi paesi asiatichi d'accettà u cristianesi. U quartu, a famosa ospitalità di Erebu pò esse nutata cum'è una di l'attraversu di sta cità abitanti.

A cità di Yerevan è i so attraversu principali

A storia di Erebu invece in u distante 782 aC. Hè da questu quì per l'ordine di u Rè Argishti a Prima a furtizza d'Urartuu di Erebuni fù custruitu, chì hà datu u nome à a cità. A ora, una tableta cununiforme hè falata chì dice di u nome di a cità. Ci hè guardatu in u museu "Erebuni".

U primu a visitaru hè, sicuru, a piazza principal di Ereván, chì hè chjamata "Ripùbblica Squadra". . Ci sò parechje amministrativi amministrativi principali di a cità (u Guvernu di Armenia, u Ministeru di l'Affari Esteri, u Museu Storicu Naziunale, l'elite hotel Mariott Armenia è a Correzione Principal), ma a so funzione principale ùn hè micca stata. Oghje chì Yerevan hè riferitu com'è u Rose City, è a causa era a tufa naturale - rosata, da quale parechji bâtiments in a parti cintrali di a cità sò stati construiti. "Ripùbblica Squadra". Hè una forma insolitica, è tutti i strade cintrali depart from it with rays. In u centru di u stessu quadru hè un complexu unicu di fontane di cantà (similar à quellu di Barcelona ), soru cun turistiche cù u so musioni di schernu inghirita.

A big cascade hè u circondu u locu più inusual è bonu in Erebu. A cascata hè una struttura giante in a forma di passi chì sviluppanu da quì sottu, da u centru di a cità, à e so zoni di dorme, situatu à una altitudine di circa 400 metri sopra u nivellu di u mari. Tuttu chistu hè una dicurazioni in forma di scala con fontane paisiche. A cascata ùn hè micca cumpletu, a parti suprema hè tutta di passà in a cubica d'observazioni di u parcu. E staghie, à u principiu di a cascata, hè un munumentu per Tamanianu, chì hà cuntribuitu assai à l'architettura di a capitale armena.

Unu di i posti più pittoresca in a capitale di l'Armenia Yerevan è u Parc Vittoria (in Armenian Haghtanak). Hè situatu nantu à u monte di u Nordu, chì offre una stonda panorama di u centru di Erebu. In u parcu hè un bagnu assai bonu, passeti verdi di caminari, entretenimentali è cafe. Mentri in u Parque Akhtanak d'Erevan, visitate u monumentu giant "Mother Armenia" è a flama eterna in memoria di a vittoria in a Guerra Patriótica.

Ùn vi scurdate di visità a ruines di l'antica citadella di Erebuni. Hè stata scopra à pocu tempu, pocu seculu fà, in u situ di l'antichi cità. Nanzu, a furtizza era una struttura di difesa di putenza cù palazzi è religiose pagani, circundati da trè ringhi di mure. À u livellu culturale di u sviluppu di Erebuni, pudemu ghjudice da i restu restu di frescoes è murales corsi di e fachada di fortezza.

I religiose di Yerevan sò ancu interessanti per studiu. Ancu abite ponu vede a basilica di San Katogike, u monasteru di San Sargis, a chiesa di San Astvatsatsin. Questi sò antichi strutturi di tempiu chì anu distruttu per una ragione o àutru, ma sò oghji stata rifurmata in una modu mudernu.

In quantu à i musei in Erevul, prima di tuttu hè digià visitatu u museu Erebuni, u museu di storia, u museu di Sergei Parajanov, a Galería d'Arte statale di Erebu.