Cantante Adam Levin pruduce prudutti alcoolichi cù una cumuzzioni unica

U frontman di u gruppu "Maroon 5" hà dettu chì viaghja à transfurmà à l'embodimentu di u so spernu longu: u sviluppu di a strada di l'autore di e bevande alcoolichi.

Publicazione da @ sentiments4rockstaar

L'artisti divinamatu interessatu in a tecnulugia di faccià l'alcoolì, per fà smaravigalli di fanciuti di e persone forte cù qualità in fondu impurtante è di u prufumu di i foglie futuri.

Publicazione da @ sentiments4rockstaar

Community creativa di musicisti

Cumu cun l'Adam Levin, Sammy Hagar, u chitarrista di u legendienu bande Van Halen, seranu impegni à a fabricazione di rigistri rossi. Amici anu pensatu di a pussibilità di invintà invenientemente ricetti di canzoni alchimici incridibili.

Publicazione da @ sentiments4rockstaar

Per a prima volta sta idea hè stata visitata da i so capelli brillanti in u 2015, durante a so stata in u Messicu. Amicieli anu spirimintatu di misuloggi, mischju tequila è mescal. U risultatu era surprisujamenti armoniu.

Publicazione da @ sentiments4rockstaar

Leghje ancu

Questu hè chì M. Levin vole vede u so prodottu futuru. Ellu disse chì ellu aspetta per quelli chì volenu piglià un vetru di u so "acqua di u focu": "

"In my opinion, questu beatu hè megliu per una conversazione di sera tranquillata. Truvarete un gustu riisciutu di tequila, in quale notabili beni ricunnisciute d'agave è smaravanu, postgustiu dulce sò piace.