Sarah Jessica Parker hà rifiutu i rumuri di u filmu di "Sex and the City 3"

Quist'annu, i rumori di a continuazione di a più famosa è una di a cumpetibule famosa di Hollywood - "Sex and the City" èranu discututi attivamente. Fans esperendu chì sottu a so pressione, u studiu hà decisu di filmà a sequelea, ma senza successu. A storia di l'amore, i so cori di i quattru sposi vinianu, apparentemente, à a fine.

Pruvucazzioni annantu à l'attuali di filmi principiò cù l'attrice Sarah Jessica Parker. L'attrìghjina ha publicatu in a so pagina in Instagram una snapshot di quattru amichi da a serie cun una frase ambigua chì prestu publicarà "dati". I fallopi, sicuru, hà cunsideratu questu quì u principiu di l'aspittesi filmi di a terza parte, ma resultò à esse un "jocu di paroli", micca sustinutu da nunda.

Leghje ancu

Malgradu u fattu chì a seconda parte di a film "Sex and the City" hè stata liberata fa pocu ago, cinque anni fà, nè Michael Patrick King, nè l'attrici, quandu si svolgevanu, anu prumessa di participà à un novu guidatore è sparisce. Comu Sarah Jessica Parker hà dettu, nantu à a manifestazione di Matt Lauer, speranza per una secunione ùn valuta, i rumori chì anu sviluppatu ùn anu una basa.