Piglet - ricetta

Sè avete a planificà un banquet o una festa famigliali di famiglia, stu pezzu diventerà u "ungue" di u prugramma è hà da dettu u decoru di a tavola festiva. L'unica complicazioni hè chì u porcu sia u marinatu per a notte prima di coccia, altrimente stu platu ùn ne micca bisognu di super-ingredienti o capacità.

Prima, parlanu comu di sceglienu un porcu. Prima di prestu cura di u culore di a pelle. Havi bisognu à u pilu rosu, senza bruciante è bruising. U zurriottatu anu ancu esse finitu è ​​senza fessite. Inutile, riesce acquistà un porru malsano. U pesu optimu di a carcassi ùn deve esse più di cinque chilogrammi, prima faciule certamenti fitusassi in u fornu standard in tuttu. E sicondu, u circondu serà un zuccherinu, se u so pesu hè più, hè pussibule chì, in più di u latte, l'animali utilice u focu.

A ricetta per un piglet di pezzi farci in u fornu

In sta ricetta, vi parvarà un piglet di cociutu cù u scherzu è e funghi.

Ingredients:

Preparazione

Per liberà di cerchi inùtuli, a pelle, induve i capelli sò visibili, anu spurtatu cù l'acqua furiosa. Dopu cù l'aiutu di un cuteddu cù movimenti rascalli, facemu per caccià tutte a vegetazione inutilevuli. Rinva in acqua corrente da i rossi di sangue è e tinghji è secca bè cù una spugna.

Preparate l'addevu: mettite u salinu, pezzu biancu, l'ajonchi seccu, u zuccaratu è u zucchinu di un limonu, parte da un pruduttu di rosariu è 80 ml di mantra. Tuttu chistu è mischju è aghjustemu u porcu fora è intornu. Ombra in un film di nutizie è mandi à marinate per a notte in a fria.

Per l'ombre di i funghi, cut in quarters, carrot, gridate in una rattatura, chop the melenko di cipolla.

Avemu frittu vege in una padedda è quì avemu mandatu u sughentezzu in secu. Pigliate a voglia cù leghje è frigate per trè simane. In seguitu, cercate a meza litru di acqua fogera, salinu è cupère cun una tapa. Ùn bisogna micca u sughjettu chjucatu bè, perchè dopu à 5 minuti d'apprezzarete, rinfriscenu u focu è trasfiriu à un'attru fugliale per chì u riposu rinsegna.

Pigliemu u cotti di u film è di asciugà da l'esterno cun una bagnera. Dintra, nantu à a ridge rubbattu una slicita d'agliu. Stuff stuffing on ¾, perchè u triacca si assicureghja u zucchinu, hè stata coccia in u fornu è cresce in grandezza. Scrivite un piglet o ciuciate i spianci cù spetu di bambù. Vinemu i peri, u pedaje è e l'aricchi cun foil per impediscenu ardenti. Da u lampu facemu un bulu è inserisci in a bocca per chì pudemu pudemu esce u quì, un tomate per esempiu. Per mezu di u corpu di l'agulla facenu aghjusti per evaporà l'excedente fluidu. Un oliu d'ogliu, sprinkle cun pentimentu è manghjanu bosche di u porcu sanu. Pudemu in u fornu à 180 °. In tuttu, u pranzu hè stufatu di 1,5 ori, ma ogni mità l'ora da piglià è lubricate u glaze di salsa di soia è di u melatu per fà una savurosa crosta. A mezza ora prima di a prigiuneru, a caccià u foglie da l'ore è u pezzu perch'elli anu troppu marroni.