I Bagni di Széchenyi in Budapest

Budapest hà u titulu ufficiale di u Resort Royal Europeu. I bagni di Széchenyi in Budapest sò una di e prime attraversu in Ungheria è a più grande spiaggia in Auropa. U bagnu terapicuu di Széchenyi hè famoso per i pruprietà curati unichi di l'acqua termale è a varietà di tratti medichi è sanitarji provduti.

Histoire du Széchenyi Bath

U prughjettu di i banni Ungàtichi hè statu appruvata in u principiu di u XXu seculu. In u 1913 i bagnu termali di u Contea Szechenyi sò stati ricustruiuti. Un cumplicatu per rimprizzà i ricchi stranieri hè statu custruitu. Graduatu, u numaru di iposi artificiali aumentati, i dipartimenti privati ​​spezializati fùbbenu aperti. Dopu u 1963 i banchina Széchenyi in Budapest anu stati cumercii visitori in l'invernu.

I prugetti curatori di l'acqui di u Paese Szechenyi

L'acqua di u bainu termale di Szechenyi in Budapest hè di u primu fiore naturale di San Giovanni da una prufundità di 1200 metri. Ogni ghjornu a fonte dà 6000 m3 d'acqua, stu volumimu hè abbastanza per u travagliu di tuttu u cumunu. L'acqua hè ancu usata per u pumutu medicinali, perchè cuntenenu parechji elementi utili: magnesiu, calcium, chlorine, sulfate, flúor, etc.

Indicazioni per u trattamentu cù l'acqua

Per l'acqua pienu cunsigliu per e seguenti malatii:

Contraindicazioni di visità sottumessu Szechenyi

A Bathing in termali springs hè micca cunsigliatu per i zitelli à 14 anni. Inoltre, e persone chì anu soffrenu di malati cardiovascular ùn abbia da piglià bagni caliani. Ci sò categurie di visitatori sò limitati à i piscatorii cù l'acqua urdinaria.

Caratteristiche di u bagnu Széchenyi

I visitori à u cumplessu mèticu si attente à a bellezza attraente di l'struttura è u disignu classicu. A dicurazione di l'edificu hè in più usi motivi cunnessi à l'elementi di l'acqua: cunchitti, pesci, sirene miti è monsters di mare. L'architettura di l'edificu hè "mirror": l'aricca right hè identica à a manca. Questu hè duvuta à u fattu chì prima u cumplessu cunservò à visitari separati à i piscatori di l'omi è di e donne. Impressione particulare hè u palcuscenu sottu a cupola, decorata cù una fontana luxosa, pittura mosaica, fiori vitrati brillanti è sculture.

I Széchenyi bathhouses in Ungheria sò 18 piscuzzi, 3 chì sò esterni, è u restu sò internu. U cumplessu comprende 11 stagioni di trattamentu è parechji saunas, stati steam. In più di i banni di u salinu, hè pussibule di piglià trattamenti di fangu terape. Ancu s'elli avitu vulete in l'acqua salina per più di 20 minuti, ma assai visitatori preferanu stà in i bagnu assai più longu. I devoti particulari in ghjinirali passanu a so ghjucazione à ghjucà à l'ajedrezu, mentre chì ponu ponti cù figuri direttamente nantu à i platti d'espuma.

U piscadoru di l'altezza hè un locu induve tutti i alloghji di a capitale hè impurtante per andà. L'acqua calda permette per natà senza teme à a congelazione è à caccia friquida ancu in l'invernu. A tampiratura di l'acqua di u grandi pezzu hè sempre +27 gradi, è u "speciale" +38 special degrees.

I Bagni di Széchenyi in Budapest: u costu

I ingressu à i bagnu custituiscenu 11 - 12 € nantu à ghjorni a maghju è 11,5 - 13 € - u ghjornu di finde. Per un surcharge, l'accessori di bacinu sò dispunibili.

I bagni di Széchenyi: cumu per arrivà?

U cumplessu hè situatu in u Parcu Varoshliget in Pest. Pudete ottene nantu à a linea amarica di metro. Hè più còmicu per slicu à l'stazione "Szechenyi furdo", da quandu u complexu hè 1 minutu per pede. I caseroni receberanu u visitante di 6,00. finu à 22h00.