Ionissondi - pianta è cura

Hyogismu hè una pianta di fiore biancu da a famiglia di u lisu. Un altru nome per u fiore hè una bellezza biancu nè o un mortuariu, perchè u fattu chì u hionodox è una primula è si ciurisce in a primu mumentu, quandu a nera falle.

I razzii di i fruttivi succeddi verdi di a pianta anu una forma di lanceolate è fiore cù i peduncles. I fiori di u Hionodox, sìmuli à i grandi campagnoli aperti, anu un culore di culore biancu, blu, rosa o lilli. I fiori di pianta sò sola o cullate in un arbulu. Oghje, u Hionodox hè raramente truvatu in i giardini di u cinturione climaticu temperatu, ancu s'ellu ferma quì è hè una veramente decorazione di coline alpini , roquinerie , munzediri perianti in l'aprili à maghju, quandu ùn si pò esse di una varietà di fiori in i giardini. No dubbitu, assai pruduttori di buguriaria vulete decorate a so area suburbana cù i pianificazioni di Hoonodox, solu chì ùn tutti ùn sanu micca chì u cultivo di Hoonodox hè realizatu.

Hionodox: cultivamentu è cura

In fattu, u fruttu è pruvistu Hionodox hè unpretentiu. Sempriri fiori è cura di elli ùn vole micca un ingrossu significatu di u tempu è di travagliu.

Ripùbbrica di Hoonodox

A pianta ornamentale hè multiplicazione per e foglie è di focu. Sempbenu lampadini, i zitelli pruducini in u vaghjimu à una prufundità di 5 - 8 cm, observendu a distanza entre l'altru almenu 5 cm. Hè ancu megliu à simone semi pè l'inguernu, ma i ghjovani trasfurmanu solu cù 3 o 4 anni. Certi albi di Hoonodox dèssenu di ziferanu. In questu casu, cù qualsiasi generazioni ci hè una degenerazione creciente di a pianta culturale, è dopu à parechji anni, i fiori pèrdite u so decoru è bellezza. Per questa causa, i ghjardinati bisogni eradicate l'autuditettura.

Sceglite un locu per Hoonodox

A pianta hè depressata da una sonda alta, per quessa, ùn deve esse micca posti sottu à arbuli. Inutili, l'scelta di un locu di lagnante ùn hè micca limitatu. Hionodoxe si bellissima in spazii è di a penumbra. Sceglite un situ chì a nuttra si funisce prontu, puderà ghjunghje in prima. Situatu in a penumbra Hionodox bloom un poi tardi. Quandu u piantazione di una pianta, una stonda di sera di purgazione si deve esse creata, è a terra si deve esaminata cù l'humus. Cume deve esse misurata chì, in u cursu di parechji anni, l'ONISTE cumunità in un locu senza trasplante.

Care per Hionodox

Cù l'iniziu di i primi ghjorni bè, i ghjucuri giugrafichi, chì in u periodu di tempu necessitanu di fertilizà, principalmente di fertilizzanti di nitrogenu. Per impidiscia una crematoria di a pianta, u fertilizante deve esse sbagliatu cù u pruduttu. Dopu à questu, hè bisognu di disciugliserà a superficia di u solitu per creà un suministru di acqua è aereo à u sistema radicali di l'Hoogghjò.

Per l'inguernu, l'Hoogadò ùn hè micca prutunatu, è cù u tempu pò esse expandà à u largu nantu à u situ.

Dismantle di Hoonodox

Quistioni assai attraversu ci vede Hionodox cun altre tipi di fiori picurie (per esempiu, cù crocuses, narcissuses). À l'infurzazioni dopu, i bulbo hyonodoxi sani à u principiu di u oghje si sò posti à un pote in floru in a quantità di 5 o 6 piezzu, sullendu à una prufundità di 3 cm. U pezzu hè colposatu in l'ombra fora, è poi pustulevate in u sotano (o in a fria) in u Novembre. In mezi di ghjennaghju, ci sò e bombole sò sposti à una finestra luminosa in un locu frescu, è dopu chì un pocu tempu vedi li freti in verde. À a fine di farraghju - iniziu di marzu a pianta fiore. Dopu chì u Hionodoxe hà hà fattu un fioru, i foglie sò permessi di ressequore, è i benzini sò stati manteni in un locu friddu in modu di usà dopu in u duminiu.