U babbu di u babbu novu

U picciottu novu nascitu hè sempre troppu ghjovanu per spiegà à l'adulti chì qualcosa ùn ci daveru. Ma, finu à quandu ci hè qualcosa disgrazia, u zitellu nanzu accumincia a viriri u so discontentiu - gridendu, spinta è chianciallu. I giuvani parenti capiscenu chì questu hè u signale principaru di l'ansietta di u zitellu, ma chì fa periscevi è per chì ùn faci parechji sona?

Perchè chì un grante nascita?

I ragiuni ponu esse sfarenti, ma si deve esse nutatu chì a maiò parte di u colicu di l'intestinali, sò u prublema principali di i zitelli in i primi misi di vita. In questu casu, u zitellu hà un sensu di un stomacu cheppu, è di gasing eccessivu chì hè accumpagnatu da spasme doloroso. In solitu, u colicu pruduceraghju in i zitelli un pocu tempu dopu l'alimenta. Pudete visualmente avè chì u zancu di u zitellu natuvellu s'incumplighja in grandezza è si prustende, mentri u zitellu si sporta, constantemente "nodi", rimane è chianci.

Un altru mutivu chì u maladizzioni neonatali si manifesta hè l'absenza di u fesso cun un stomacu tuttu. U zitellu ùn pudere micca caccià bè, per quessa ellu si giganti. Ma ùn sianu immediatamenti recita in i làjanti - u zitellu hà da pudè trattà cun questu problema, ellu hà bisognu di più un pocu di tempu per questu.

Quandu deveru vede un medico?

In regula, u scorcheru di i culori novi ùn sò micca un sintomu di qualchì malatia seria è ùn ne micca bisognu di a vigilazione di un medico. Ma ùn ignite a situazione si:

Sì un picciriddu ne pocu dorme sanu, spessu senti è chianci in un sognu, hè megliu cunsultà u pediatricu.

Cumu aiutà à un ziteddu novu si constantemente grigghia?

Sìbate chì sicuru chì u mutivu di scantatu di u zitellu hè culiculale intestinali, è micca alcunu malatia, avete bisognu di prutezza di u pienu di u zitellu. Per questu, in u primu postu, hè cunsigliatu per pudè mette u zitellu nantu à u panicu di 5-10 minuti prima d'alimenti. Inoltre, cù l'alimenta naturali di un nascumore, unu deve ricurdà a correcità di purtà u zitellu à u pettu. Inutili, siddu l'attu ùn hè micca sceltu bè, u zitellu, cù u latti, traverà l'aria, chì, sì ingridutu, pò causà disconfort. À a listessa ora, e donne chì anu travagliu esse adirishi à una certa dieta, in quale u pruduttu chì prumove a pruduzzioni di gas esercitivu seranu sclusione da a dieta. In casu chì u zitellu hè nantu à l'alimentazione artificiale, hè necessariu di sceglite u pezzu di u buttigliu per l'buttiglia, à traversu u burcu chì u babbu pò micca mancià l'aria. Dopu avè l'alimentazione, ùn si scurdate di mantene u zitellu in un "post". Questa ricunniscenza vi permette à u zitellu di disperse da l'excarru di l'aria, chì ancu hà sappiutu di ghjucà. Ùn vi scurdate di fà un pocu di struciante massìcciu di u panicu in un circulu in u dizziunariu di uruguaienti, ma ancu di i flussivi è di i movimenti estensivi di e gammi.

Di sicuru, in a medicina moderna, ci sò assai dispusitivi chì ponu aiutà à i culori novi cù i culiculi intestinali. Tuttavia, prima di cumincià à piglià qualsiasi medicazione, cunsultate u vostru duttore.

Believe, per passà ogni figliolu novu. È finu à l'intestinali fate u so travagliu è s'apprimau à u trasfurmazioni alimentari, gridendu in u zitellu desapareceranu. Senza pacienza è aiuta à u to babbu campa à sta volta.