Cumu fà un inseme di carta?

Hè universalmentu ricunnisciutu chì hè assai più piacevule per dà rigali per avè ricivutu. Oghje, ancu u più sèmplice, duverà giòia è hè ancu cunzidiratu un signu di attenzione. Ma in una materia cusì delicata, ogni dettu, ancu una buttera, hè impurtante. Aghjustici, l' embiu più cumuni, ma l'hà fattu da e mani propriu ùn abbandunarà micca quellu chì hà indiferente. Cusì, vi diceremu di cumu fà un inseme di carta, perchè ancu un rigalu non originale, cum'è soldi, hà avutu un embiu micca assai trivial.

Cumu hè u sobu fattu di carta?

Cusì, per creà un such un inusual overlake, avete bisognu di u seguente:

  1. Da u papieru à a vostra dispunzione cù un circulu o mudellu, discu 4 circles idèntici, è avete bisognu di 2 formi geomtrigii di u listessu colore.
  2. Sicura chì i serebnis da u prugettu di disegnatore parvenu esse u più spettaculare, i prudutti da questu ùn ùn veramente necessanu elementi decorattivi supplementari. Sì ùn avete micca stu materiale, pudete aduverà u culore chjaru, u cartulare o u restu di u wallpaper.
  3. Cut the circles with scissors.
  4. Cogliate ogni ghjiru à a mezza parte cun u culore malu di a panorama.
  5. Appena appicca a cola à u borde internu di ogni cingulu.
  6. E dopu culletteghjanu u pezzu di i filamenti, appricannu una parte di u cìrculu, cunghje cù cola, nantu à l'altru, perchè chì, in fine, avete un quadru circundatu da semicirculi. In modu, avete bisognu di aghjunghje stampatini, alterna i so culori.
  7. U frontal serarà assai uriginali.
  8. Quandu u cola nantu à i sicchi fugliali, i "petali" pò plegate à u centru è si sò cumplicati. Hè cusì cusì fà, aghjunghje un inseme cù i nostri mani.

Cume doblegà un envelope di carta?

Ùn avemu assai di noi cum'è messu in pappagallo cun cola. Sì stanu entre elle è sò un pocu cunfurmatu cù l'anticu artu japunesi di figuri di pittura plegò, suggerenu chì pruvate a manu in origami è creanu un envelope fattu di carta senza cola. Per fà, avete solu bisognu di carta, è ancu desiderate di fà una bella cosa. Per esse, un pappaggiu di scrapbooking hè tutale di salvezza, ma per appruntà à doppia di u corte cun pricisante, pudete pratiche in un cartaferu A4.

Allora, cuminciamu a classa maestra di creà un envelope cù i nostri mani:

  1. Fate una carta di carta à meza à longu u longu latinu, è poi esempiu - una strada transversale vene nantu à a parti cintrali.
  2. Turn the upper right corner à a linea centrale.
  3. Inoltre, fà a cantu u fondu sfercellu di a pratica.
  4. Pò dùiece u dirittu di u paperu à u centru nantu à a linea, chì hè indicatu in a foto cù una linea spotted.
  5. Inoltre, entre in u mano di u travagliu. Ci hè una figura rombiée.
  6. Girate u scrusciu in sensu uruguaise da 90 gradi.
  7. Allora accentuate u cantonu di u nostru futulu annu nantu à a linea punitiva.
  8. Pusce u fondu di fondu di u pezzu novu dapoi di carta in u saccu di petra.
  9. Cogliu a cantu di u ghjocu indutatu da a linea punita in a linea di foto.
  10. Oculta u punta di sta parte di a travagliu in un petite triangulu di petra in u top.

Allora, cù un tentativu di sforzu, avemu un ideale nantu à i nostri mani senza usu di cola.

In ogni casu, tenendu cuntu chì una cartolina è una bonita cosa pè u destinatariu duverà esse u centru di u papieru, è solu dopu tene u puzzicheghju nantu à a tecnica di origami. U ricorde ricivutu pò esse decoratu cù inscriczioni assai brillanti è parechji elementi decorattivi à u vostru piacimentu (cori, stelle, figuri d'animali, fiori, etc.).