Irisi di carta corrugata

Sicondu a legenda, u fiore di l'iris hà u so nome affettuosu in onore di a dea greca Irida, chì, cum'è messenger di i dii, scinnutu à u pianu nantu à l'arcittu. Iris hè traduzzione da u grecu - "arcobaleno". Stu simbulu di bona nova, scatima è curaghju pò micca solu di l'estiu in u giardinu, ma ancu di carta. Allora, a classa maestru "Irisi da carta".

Per travaglià avete bisognu:

  1. Cumpigliemu l'iris di carta cù i nostri mani cù preparazione di mudellu. Circundantamente i formi sò stati: u petali petite chjusu, in forma di bagnu è culpiti.
  2. Per fà iri di carta corrugata, debite bisognu d'una ombra di viola, blu o blu. Pudete combine colori. Tagliate tres petali di ogni forma è prestu tramàtde e so veli. Avemu a cura di a funzione seguenti: u cartulare corrugati si stendi in dui direzzione, è micca in quattru, cusì esemplate u mudellu per chì a stizza massima hè pussibule nant'à i contorni vicini.
  3. Per dà a fioritura una forma curretta, irizii da u cartulina fustigazione sò dispresibuli di rinfurzà, perchè aghjugnà un filu finu à ogni petale, allughjendu i colti à a base.
  4. Una caracterizazione di iri è una flapea gialla in petali grandi. Pudete esse creatu usando un fille furlinu finamente finitu. Per fà questu, aduprate una fascia di cola à u centru di trè grandi partiti è fate a cima cum pelusa. Pudete ancu aghjunghje naturale di iri in tinghje i petali cù i pezzi di luz di pittura ligera.
  5. Ci hè di restitu i fiori d'iris da u cartulina. Prima aghjustemu i petali petali, in l'intervalli entre elli ci aghjustà i medii è da u fondu aghjustà i grande.
  6. L'ultimu passu hè di cunnette u fiore à u zogliu, allora u finitu restante di i filieri è u zanca di a cinta di cinta verde. Un iris encantador hè pronto per piace à l'ochju!

Di carta corrugata, pudete fà altre fondu bè, cum'è e rosi .