Cumu cose cun forze?

Molti migliori sò sempre stuck in a superiore, maestru di novi tecniche per elli. E u brodule cù alleghji hè solu una di sti tecniche. Per fà u prucessu di acquistà e cuminciari iniziali cusì faciule solu per voi, leghjite a maestru-classe preparata da noi.

Quante beddu per broddu cù e tote nantu à a tela?

Prima, avemu acquaintu cù a tecnica di embroidering with beads è apprendre à cumè di broddu, chì filamentu è ciò chì.

U tagliu nantu à u quale hè più faciule per aprènde à l'immeuble hè chjamatu tile. Hè un densu cosa spéciale, chì hè divisu in quartieri idèntici, guidati da quale hè abbastanza solu di scriville perdi è fassi per u disegnu. Canva pò esse di tuli, culori è sfarenti diffirenti. Per principianti, u tintu più duru hè u megliu. Dopu chì avete masterizatu i primi tecniche di embroidering with beads, pudete sbulisce in tutti l'altri tessili, fendu i so cumpetenze.

I fili per u brocche sò più prudutti compilati. Sò forti forti e, à u stessu tempu, ùn sanu micca cumu per fraccionarii è prigheranu, chì, hè chjubitu, hè impurtante per mantene un bon bon tipu di disegnu. U culore di u filu pò esse selezionatu sottu u tonu di i pelle, o sottu u tonu di u tile - tuttu hè dipenditu di i sperienze è di l'idee di u pruduttu.

Avà u tècnicu stessu.

  1. Hè deduce un filu in u cantonu bassu di u ghjornu à a parti fronda di u tile.
  2. Pusìamu un sbagliatu è passendu l'agulla diagonalmenti in u cantonu ghjiniritu di a cellula, cù quale hè oghje di travaglià.
  3. Per riparà a foto, portanu esce dinò dui passi da volta cù u primu coru.
  4. U second bead hè ancu usatu, senza sminticà nantu à u punteddu purl.
  5. In questa manera i pudemu omblè tutti i serii necesarii.
  6. Andendu à a seconda linea di tagliu, cuntinueghja à fà tutte e cose, ma in l'ordine inversu: travaglià da a dritta à a manca, è da a cima.
  7. A terza fila hè scritta in u listessu modu chì u primu.

U metodo scrittu hè chjamatu u brodite da rini horizontali. Per a clarità, prupone affidà à i schemi. Cum'è pudete vede, tuttu hè simplicemente bellu.

Patroni brodie cù perdi

Dopu chì i primi passi sò maestrati, assai persone si cuminciamu à maravigghià: quale si pò brodite da u Perli? Risposta: qualcosa. Accuminciassi cù i modi primitivi simplici è aduprendu cun vignaghjoli reale. A cosa principal hè di averà imprezzu pocu, senza presenza immediata di l'elementi di l'arti mundiali. A selezzione di i mudeli senzeli, puderà furmà a vostra manu, è prontu puderà spustà in più cusì complexa. Offre à u vostru scelta uni pochi patti.

Dopu avè maestru di sti patrunini, pudete pruvate di cumprà una scola preparada è à u listessu sistema complexu per u brocche, in u quale averà immediatamente a tela fugliale è i culi di u pelle obligatori.

Prodotti cù ricami di i granule

Dacciate un pocu secretu. Molti artighjani ùn cunfinanu micca à tuttu ciò chì amparanu à broddu nantu à u lupu corrente , è, tutte e so travagliu hè realizatu nantu à u tile. Dopu chì u tela hè stampata è imbastita cù un mudellu, pudete dinò tuttu finitu è ​​cose nantu à u pruduttu necessariu, dà un novu urigginariu. Comu esempiu per voi, aghjustò capiglioli di casa, chì ponu esse unicu, avendu travagliatu nantu à elli per un sulu parechji ghjornu. Per creà cusì, avete bisognu solu un tela, rosu è perle.

  1. In u tile, circate un patronu, piglià in contu di e dimensioni chì a basa hè struta.
  2. Scudemu un patronu cù perdi segons un certu patronu, o simplicemente ghjustificà, creendu un patronatu astratta senza significatu.
  3. Quandu dui sputichi sò prontu pudete andà à u carvinge, è solu dopu cuspira a vostra "capimana" cù i scarpi.

Hè tuttu. Cumplementu, averemu chì u brodate cù un perli hè una simplicità occupazione, ma tocca à diligenza è attenti.