Chì hè una moda di portà in a primavera di u 2014?

A primavera di questu anni incantani cù culori è solu solu di designu. E vistitu di moda di a primavera di u 2014 possa una varietà di stili, ancu cù cumpunenti brillanti è stampi. A definice in moda hè a stemma, chì in questa stagione deve esse grande è quasi distrutta. I vestiti sò imbruttati da stampi brillanti culuriti, è i mudelli di moda da a primavera di u 2014 combine comodità è stile.

Pastel e luminoso

I tendenzi novi di a moda, parissimu, piace à ghjucà à cuntrasti. Tutti i mantelli è a robba sò o mudelli brillanti, attraversi è extravaganti, cum'è vistiti futuristichi cù riflessi metallichi, o sandali cù frutte nantu à falce, o modelli modesti è valentinesi posti opposti, comi vistiti beige di cut simple è stretta, è ancu i scarpi chì parevanu i scarpi di l'omi. A moda per i scarpi in a primavera di 2014 demucenà l'innovazioni à i tacchi - sò popular, sò tacchi in a forma di un hourglass. Anu ancu più è più spessu sottu u calzari cù un attaccà comodu nantu à u taccu.

A robba in a primavera di u 2014 anu una manica aperta in trè quartieri, ancu cù stampi geomtrici culurite, cum'è uàchjaru, una gàire è una striscia. Un altru dettu impurtante hè a presenza di disegni etni, fiurali è variegatoghji, hè ancu in moda di portà logos di a marca è diversi slogan nantu à a robba.

Novu è anticu

I mudelli di moda di a primavera di u 2014 combine idee edizzioni è novi idee. Certi mudelli ritenu da u mezu di u seculu passatu, per esempiu, e rigue forme di u mantellu nantu à a figura, è ancu i scarpi di u barca . In ogni modu, a varietà di mudelli hè supplementata da idee novi, per esempiu, inseriti di cori di colori brillanti nantu à i scarpi, mudelli di motley è accesorii, nantu à i mudelli stessu, è in più di elli, in forma di culumbetti russi o perle d'oru.

I roti di a donna per a primavera di 2014 offre parechji culori di primavera, cum'è u amaru, u celu, u verde è u rosu. Tuttu à tematichi di a frescura di primavera da l'imaghjini. In i mudelli di u mantellu ùn ci hè praticamenti nè u collu, ma in i mudelli di camiceri l'apparissi, è i camiceri sò sbagliati sottu à u collu.

I tendenti di i scarpi di primavera-estivi 2014 ponenu stivali affissanti è stivali per stanchizza. Parechji esperimenti sò realizati nantu à i tacchi, ponu esse un quadru, o dirittamenti, o ancu cun un cut à mezu. E stradelli longi è schizzi tornanu à a moda, ma u calchufu manca. Spessu si pò vede u mudellu additù di stingiali, dannu è una varietà di dettori decorattivi.