Meryl Streep "traduce a flèche" à Melania Trump dopu l'scandalu nantu à u persequitè sessuale di Weinstein

Ricurdativi, quantu a vigilia di l'annu novu intornu à a famosa attrice di Hollywood, Meryl Streep, scuppiau un scandalu sanu, cunnessi cù u casu di Harvey Weinstein? A famosa attrice ricivutu assai accusazioni di i culleghi è di i professorii chì sapia di i pretensjonijiet sessuale di l'oddiu Harvey Weinstein, ma preferite per esse in silenziu o di ùn interferiscenu in ciò chì succidia.

Pensemu chì i nomi di i fratelli di Weinstein è di certi altri cinematic bosses anu intesu da e bocca di assai attrici. Angelina Jolie, Gwyneth Paltrow, Salma Hayek, Mira Sorvino, Rose McGown è parechje altri accusonu i pruduttori è i diritti di cuntegazione sessuale inaccettabile.

A strada, era Rose McGowan chì si n'andò in Meryl Streep, innurzendu chì era cunnisciutu di l'intrigue di Weinstein, ma preferite chiuviri l'ùacchi. In i carrughji di Los Angeles anu parechje cartelli cù l'inscription "Hà spertu", posta nantu à a photo Meryl Streep.

Ansia risposta forti

Ci hè da nutà chì u vitturi di dui Oscar ùn hè micca in prumessa per risponde à l'accusazione in u so indirizzu. Hà fattu un spaziu è dopu ad avè accunsentutu à parlà cù rapprisintanti di u New York Times.

Eccu ciò chì Ms. Strip hà dettu in una entrevista:

"Ùn vogliu micca discutiri u mo silenziu. Parolle, perchè Melania Trump hè silent. Sò sicuru chì ella è Ivanka puderanu esce assai cose interessanti nantu à questu tema, ma quissi sianu silenziu, perchè anu teme di e consiguenzi. Fate chì ci dicenu chì duvìanu aduprà è cumu si andavanu sia questa umiliazione!
Leghje ancu

Cumu avemu vistu, l'attrìzia rispondeva emozuelli abbastanti à a question di i ghjurnalisti, chì ùn hà micca pensatu di guardà silenziu, ma cuntinueghja à pughjele per i diritti di a donna, ma à Melania Trump è Ivanka Trump ella ella stessu havi dumanni! Avemu bisognu à una risposta da e prime dames di u statu?