Irina Sheik hà avutu u sicretu di a sessualità è a feminità

Dui anni fà, solu u fattu chì era l'amatu di Cristiano Ronaldo hà sappiutu nantu à a supermodeli, issa Irina Sheik ocuva unu di i pusizioni di punta in u mondu mudellu. A l'annu passatu, a vita di a nozze hà cambiatu mudificatu, hè amatu è spusatu cù l'actor Bradley Cooper, a mamma di a figliola nascita Lea de Seine, è ùn hà micca invitatu da a sesión di foto è l'entrevista. Cumu si gestioneghja cumminà tuttu? Irina dice chì questu hè pussibule grazia à l'armunia interna!

In una entrevista ricente cù jHOLA! Irina ammettiu chì, durante un bellu pezzu, ùn hè micca sentitu harmoniu, u mutivu di chista era in una vita privata inescuvata è l'absenza di i zitelli:

"Hè difficiule per calculà u tempu ideale per l'apparenza di una famiglia è u nascita di un zitellu. Aghju persu un pocu strada prima ch'e aghju scuntatu u mo omu ideale.

Fans di u mudellu ricanuscia chì Irina Sheik, dopu a nascita di a so figliola, hà cambiatu mudificatu. In u locu di un modu attentusu è sensu di cumpurtamentu, attraversu tendernità è feminità, chì hà apartu novi perspettivi per u mudellu. Mentre sparghjera u libru Tutti i rigulanti di u libru di Intimissimi, u fotografu Rowan Papier hà fattu una scumessa nantu à a nova imagina è era giustizia, a campa di publicità hà suscitatu l'admirazione. In u novu prughjettu ùn hà micca ghjucatu u rolu di seducer, hè stata ella - fimmininu, licitazione, veru.

Papier doppu a filmata accudò chì ellu riitteghja intenzjonalmenti di retouch ritratti, quandu ellu vulia mostra a donna ideali:

"Aghju cunnisciutu a Irina per parechji anni è dopu chì ella nascita un zitellu hà cambiatu dramaticamente. Questu hè a donna ideale. Hè bisognu di crescita tenderness, appellu sexu, sincerità, l'honesty, questu ùn deve esse fiatu, questu hè a secunna pelosa cù quale in armunia. Hè divina! "

Quandu u mudellu puderà più admissione, hà gudutu di u prucessu di scena è u risultatu hà vistu:

"In a vita, aghju evuluzziu insolente è a sexualità franca. Ùn vidu micca l'hairpins, l'ornamenti massivi è l'invucateur callous, cum'è l'imagine sempre u bancu per a catifa russa. Hè una manuella hè parte di a mo vita publica, nunda di più. "

Iranu i paroli di Irene sò cunfirmati da e numerosi ritratti di i paparazzi, sporti, sappressi in butterie è cafe, cammina cù u zitellu - Irina hè in ogni locu vistutu di sportiu:

"Avete cusutu spessu u rolu di e donne sexy, ch'elli ponu cunfidenza chì a sexualità ùn hà nunda di fà cù l'altura di u puntu è a presenza di push-up. Prima di tuttu, questu hè una armunia màggica in sè stessu, hè o hè, o ùn hè micca. Sì ùn avete micca amuri à sè stessu è ùn sanu incùmodu in u vostru corpu, à l'altri u sentu è fughje. Pensa in sè stessu è ti, cum'è un magnetu, tira l'omu!
Leghje ancu

Sicondu u supermodeliu, hà senti per un'ò tantu tempu "un cignu disgustante", solu travagliu nantu à ella stessu puderia aiutà à vedenderà da l'altra parte è cumincia l'amore cù i so difetti:

"Aghju sempre seguitu u mio passaghju, aghju sustegnu à a persona di a mo mamma è à l'avè. I crescenu in mè è dete una attitudine firmata chì aghju da esse realizatu, almenu, di cultivà un arbre, di custruisce una casa è dà nascita à un ziteddu, cum'è un massimu, per fà una carriera riescita. I staiu travagliatu! "