Incinta Natalie Portman è u so maritu in i Ginnari Studii Indipendenti di Filmei

L'altru jornu in New York, i Stanislai di Filmi Indipendenti di l'Goti si eranu pussuti, à quale l'esercitanti più brillanti anu premiatu cù premia in a fine di l'annu.

Natalia Portman, 35, appareva nantu à a catta russa di l'avvenimentu. L'attora di cumpagnia era u so maritu, coreista Benjamin Milpier. Per alliberà l'stella di u cinema "Leon" è "Planetarium" elisa un mini-vestiti trasluzcusi, brodata cù perdi da TM Rodarte.

Revelazioni di l'attrice

À a vigilia di l'estremo sceglite di u biopicu "Jackie" Natalie Portman hè obligatu per esse sempre in vista è cumunicà cù i periodisti. In un'intervista recente, hà dettu à reporter chì hè stata divertita assai da a manera chì i so circundante riflanu à e so forma redone:

"À tutti chì cumunicanu cun mè, pari chì u mo stomacu hè cusì grande chì pudere in ogni tempu rendu l'acqua! Questu hè amuz. U fattu hè chì aghju avutu un fisicu picculu, perchè a zafranu dinù pare micca dispunirevuli grandi. M'arricordu parechji ghjorni fà andà in una tenda per l'acqua. U vinditore à u verificatu mi circundava è cun una voce anghjosa parlò, è prontu se me termini per dà nascita? Dicuallu chì tuttu hè sottuponutu cuntrollu è ùn ci ne scurdassi micca cuncetti "
Leghje ancu

Cum'è sapete, in l'ultimu annu di mesi, Natalie Portman hè parlatu di l'attrice americana in u cuntestu di a so "situazione interessante", è in cunnessione cù u rolu di a mòglia di u tardu prisidenti di l'Umanna, Jacqueline Kennedy. Eccu ciò chì l'attrìccia cuntò da a so attitudini in stu prughjettu ambizzjuu:

"Sò preoccuppatu di ogni rolu. Quarchi cosa mi pari quì hè megliu esse fughje. Tali sentimenti visità in la vigilia di u primu ghjornu di filmi. Pensu sempre chì ùn pudere micca fà. Cù a pelle "Jackie" hè stata pròpiu a stessa. Pensu stu rolu per esse unu di i più "perikulari" in a me carrera. Parechji cuntimpuranei bè ricurdate di Jacqueline Kennedy, perch'elli miri mi cunsigliu.