Lavaera - crescente da e zicchini

Oghje avemu da annunzià nantu à u cultivatu di a fiorita temporalevolmente smaraghjata, familiar à ognuna di noi da a zitella, a lava. Questa fiorita hè statu novu ricanusciuta cum'è horticultore, postu chì hè assai senza pretensione, cresce in quasi ogni terra è ùn hè assicurata micca cusette à cura. Eppuru, se cultivate u fiore di a lava per dà un pocu attenzione, hà da piacè un piacè incantevule cù fabulosa fronda è bella.

Infurmazioni ghjugna

Prima d'avè sapè in a pianta è cura di u lavatore, avemu acquisto cù l'infurmazione biologica annantu à sta pianta maravigliosa. Comu chjamatu sopra, sta pianta ùn hè micca esistenti à a cumpusizioni di u locu. Qualchidunu anu cunse chì u sughjettu hè più poveru, u migliore. È in questu ci hè una certa verità, ma in un terrenu tutte e sterile, a bella lavas ùn credi micca. Eppuru, se hè fieru eccessivamente, a pianta hè stata tensata in u largu à u detrimentu di a furmazione di e inflorescenza. Questa pianta ùn pò micca tollerà a bughjura, cusì cura di micca di acqua di l'excessivamente. I pruduzzionisti sperimentati cunsigliate ligà variità alta di questu fiore à pezzi, in quantu à a pruning tesiche dissi. Cusì, tutte e forze di a pianta seranu diretti à a furmazione di i novi inflorescenzi. A pianta sienti u megliu in i posti chì sò illuminati da u sole quasi tuttu u ghjornu. Sì pettu à i fiori in l'ombra o penombrera, a fiore sarà più menu falu. U più cumuni in i giardini sò queste trè varietà di lavatorie:

Dopu una introduzione generale à sta pianta, puderete prucede à cumu un lavater di e so pusterelli in a so cumpagnie.

Sementi è cura di i pianti ghjovani

U megliu modu di cultivà a lava hè di siminari crescenu in a pianta aperta. U tempu adattatu per questu hè a fini di aprili - u principiu di maghju. Ancu s'ellu ci hè una forte dicura chì a lavanda hè vulsata à vena solu nantu à u solidu pobule, hè, da è grande, erronee. Avemu da travaglià un pocu prima di siminari per sorpresa à i prossimi circunvicini cù un lavatera inghirusi fiorente. Avviamu a seguente: per ogni metru cuadru attribuita per a simminzioni, aghjustemu 4-5 kilogrami di compost listiu o humus. Allora scatterate nantu à a superficia di a misura preparata, chì include una cullette di urea, sulphate di potassiu, superfosfatatu è duie culluzzioni di nitromophoska. Coperattivamenti nivani i fiori futuri in fiori, facenu suluzioni diretti nantu à un centimetru in profonda, vessi cun acqua fogera. Dopu à a terra ùn hè micca calda, ma di caldu, semi femicili in i soli, è l'arragghianu. Appena appena duie settimani dopu i trisgi. Fate dinò u malasu in u giardinu (in u terrenu fecundatu criscianu beni). Dopu chì i pianti crescenu, anu bisognu à esse dilucatu bè, ùn abbandunà micca più di cinque ghjovani piantini ogni 15-20 centimetri. A addupirà à lavulavanu à questu modu, puderete tene l'arbulu forti chì ùn devenu "martellà" u crescitu di l'altri. In u futuru, duie àutri fertilizazione si deve esse fattu, u primu durante u prugramma di crescente vegetativa (nitromophoska è urea una cullette per 10 litri d'acqua), è a secunna dritta prima di l'iniziu di fiori (una culletta di sulfate di potassju per 10 litri di acqua).

Speremu chì avete amparatu annantu à i lavatori di crescenu tuttu ciò chì avete bisognu, perchè chì in a nova stagione questi belli fiori pudete deordu u vostru situ.