Penseru verbal

Quandu dicerete chì ùn pensate micca di qualcosa, veramente ùn avemu nutatu ciò chì succede in a testa. Pensani vocianu da rifletti in u nostru core, è avemu tornutu accustatu cusì à questu, chì certemu sicuru - ùn conta micca. E quale hè un pensamentu senza una parolla - parlate forti o di voi stessu? A parulla hè a cunghjilla di u pensamentu, a so manifestazione. A forma verbal di penseru hè chjamatu pensamentu verbal.

Sviluppu

I psicologiani anu truvatu chì i zitelli cun penseru verbal astrattu più sviluppatu juru un regnu assai più altu in tutti i sugetti. In particulare, riguarda i disciplini humanitarii.

In casu, sè ùn avete micca sviluppatu à a scola, ci sò parechje modi diffirenti di sviluppu un pensamentu verbalu à ogni età.

Pigliemu una frasa arbitraria, per esempiu, "Pensu, poveru ora!" E avemu a pronunzià in tanti intonations, cù a diffirenza diffirenti, timbre, saturazione semantica.

Avà capimà chì hè stata prununcata da diverse persone - i vostri parenti, amichi, famosi, etc.

Aiutu, per u sviluppu di penseru verbal è non verbal, pensemu chì "sona" in a nostra testa, in u pettu, in a perna, in u spinu, in u cantonu di a stanza, in u tettu. Hè allora - imagine.

Leghje cum'è s'ellu hè statu scrittu annantu à un prancu. E ora imagine chì si nata cum'è un nuvellu, passendu i vostri ochji.

Comu avemu digià dicenu, u corpu di a menti devenza constantemente in i nostri capi, chì spessu impedemu di cuncentrazione di u travagliu. Per sapè cumu gestione, avete da cuntene da 10 à 1, chì cunghjuntanu a score cù u ritmu di respirazione, è finu à chì u pianu più pianu riflessa in a testa durante u cuntestu, cumincianu cuntendu da u principiu.

Portemu l'esercitu di "dissidenti". Avemu sviluppatu pensamentu verbalista-lògicu: in l'abitazione induve circate, nome per ogghjettu in modu diversu, perchè u nome u rispettu à a so caratteristica. Per esempiu, una porta pò esse chjamata "tappa", è un vetru hè un "visu", ecc.