Città (Oslo)


In u core di a capitale noruega hè un edifici monumentale di forma inusual. Eccu l' Oslo City Hall, pensatu per a gestione politica è amministrativa di a capitale.

Storia di a custruzzioni è l'usu di l'Oslo City Hall

In u 1905, Norvège finita una alianza di longu alloghju cù l'Isula è perchè ultimamente l'indipendenza. À u listessu tempu, l'auturizazione decide di custruisce un grandiose monumentu chì puderia diventà un simbulu di sovranu. Per questu scopu, una zona sana era chjarificata, induve antica i vecchi slums èranu situati è da induve una vista stupenti di a badia abitata.

I architects di l'Oslo City Hall sò Arnstein Arneberg è Markus Poulson, chì vincenu u cuncorsu naziunale per u megliu prugettu. A causa di a Prima Guerra Munniali è di i prublemi finanziarii è ecunomichi, a custruzione di l'edificu hè postponatu assai volte. In u risultatu, l'apertura ufficiale di u Palazzu di u Munique s'unisca solu in maghju 1950.

Oslo City Hall Struttura

L'architetti travagliati u prugettu 8 volte, aghjunghjenu elementi di i diversi tendenzi artistii è architettoniali di questa era. Hè per quessa chì in u bastimentu di u Oslo City Hall leghje e caratteristiche caratteristiche di l'stile classica, cum'è u funziunalismu è u romanticismu naziunale. Questu hè ciò chì face unicu è in u cuntestu di una altra manera sìmula. Evidenza di questu hè un grande flussu di turisti, u nummiru di quale si trova 300 mila persone annu.

Assicuranza di u cunzigghiu di a cità è avvenimenti solenni sò tenuti in u palcuscenicu centru di l'Oslo City Hall. Hè incù tambe dui torres, chì abbitanu l'uffizii di 450 membri di u cunzigu di a cità. A strada, l'altura di a torre orientale hè 66 m, è a punente - 63 m.

In u principale bastimentu di l'Osteria di l'Agljale Accolta sò l'altri prossimi:

Ogni annu nantu u 10 di dicembre in u Salone Cerimoniali di l'Ospedale di l'Oslo, i premiati Nobel sò stati premiati. Sta data hè simbòlica, perchè era in quellu ghjornu in u 1896 chì u scientist sucu Alfred Nobel, u fundatore di stu prestigiu cuncessu, era mortu.

L'Oslo City Hall pò esse sicuru chjamatu u simbulu di a capital è in tuttu u statu. Hè per quessa devenu esse include in u vostru itinerariu di viaghju in Norvegia . Ricordu solu chì questu hè sempre un edificu amministrativu, cusì durante l'avvenimenti ufficiale, pò esse chjusu.

In u ghjornu restanti, u gruppu (15-30 persone) è l' excursioni individuali sò duminati à l'alimanu è l'inglesu. Durante una visita in l'Oslo City Hall, hè permessu di vidiri è fotografia. Ci hè ancu un inodoro in u locu, senza impiegazione per i visitanti.

Cumu aghjunghje à l'Oslo City Hall?

Sta struttura monumentale si trova in u sudu-punenti di a capitale noruega, 200 metri da u Golfu di Oslofjord Internu. Da u centru di Oslo à u Palazzu di l'Aghja pò esse acquistatu in metru o in car. Tutti i 5 minuti da l'stazione cintrali di a capitale u trenu falla, chì digià in 6 minuti arrives à l'estazione Rådhuset.