Area di Christiania


Unu di i lochi più visitati da a capitale noruega hè Christiania Square, o Market Square. Hè stata chjamata after u Rete amatu di u paese - Christian Fourth, chì fundò Oslo . Hè quellu chì hà decisu di circundà a cità cù bastions, cunnette cù u stronghold d'Akershus è creanu un cumuni di difesa unica. U monarchu pruibisce a custruzione di case di lignu per evitari u focu, apparti cuminciassi à dì chì tutti i strati sò perpendiculari à l'altri.

A vista di vista

L'area di Christiania hè cunsiderata u centru di Oslo. In u so core, dapoi 1997, ci hè una fontana, famosa in tuttu u mondu, fatta in forma di un guantu enormu. Questu hè u travagliu di u famosu scultore Fredrik Gulbradsen, chì ghjè un pezzu di u vestitariu di u re, indicannu à u locu induve a capitale di u paisanu sarà stallatu.

Nanzu à sta parte di a cità hà riesce i spedizione. Fècenu custruosi mansioni di dui stori, assai di quali sò perfettamenti priservati à u ghjornu oghje. In a piazza Christiania sò parechje edifici storichi, per esempiu:

  1. Un anticu crescente , in quale l'autorità citadine scontra à u 1641 à u 1733. In u XIX seculu, l'istituzione passava a Corte Suprema, è dopu un pocu tempu l'edificu quasi abbruciava. Dopu a ristaurazione è finu à i mo ghjorni ùn ci hè un restaurant è un museu interessanti di u Teatro.
  2. Manor Ratmans (un membru di u magistratu) - hè distinatu da a so facciata multi-culore, fatta di briquechi speciali, è hè cunsideratu u più anticu edifiziu in Oslo. U bastimentu hè struitu in 1626 per Loritz Hanson, un membru di u cunzigu di a cità. Allora era una biblioteca universitaria, è dopu un hospital di guarnigione. Avà oghji l'Associazione di Artisti, esibizzioni spese in spessu, è l'autori di tuttu u paese si sò in riunioni. Ci hè ancu una cafe in l'istituzione.
  3. Anatomichka hè una struttura rivolta di corta amarica, in u quali u situ hè u laboratoriu di l'università medica. I medichi futuri sò practiced here. In i vechji tempu, l'edificu era abitata da un verdugo di cità, chì travaglia cun una plica vicinu à una pillory in a quadra.
  4. A Chiesa di San Halvard - sfurtunatamente, sò ghjunghjenu quì solu i restani di u sotondamentu è parechje pratiche di l'antica chì guariscenu sopra u focu. U disastru fattu in u 1624. Ci hè ancu una campana chì avà adorneghja a catedrale.

In u 1990, sottu a zona di Christiania, hè stallatu un tunnelulaghju di l'automobile, è da quandu hè diventatu un locu cusetu è tranquillu senza autucane è congestion. Ci sò antichi monumenti architettoniali, maghi fiurimi è fontane, butteghe è ricordi, è a Fortezza di l'Akershus hè vicinu.

Sè sì stancu è vulete relaxà, posa un bevande o un bocca, andate per un di i verandi pubblichi. Ci sò stituzzii trasmettenu l'spiritu di u seculu XVII, è i piazzi chì servenu micca quì ùn abbandunà nimu indiferente.

Cumu ghjunghje?

A piazza Cristiania pò esse aghjuntu à pede o in caru per e strade: a porta di Dronningens, Møllergata, a porta Kongens, Storgata, Rådhusgata è Kirkegata. Ci hè busi Nos. 12, 13, 19 è 54.