Chiddu chì aiuta à a prichera "Vèrgine di a Vèrgine, si rallegri"?

Preghjonu "Vèrgine Maria, rallegendu, Beatu" hè una di l'appughjate più antichi d'appassiuni. Ci hè un altru nome - "Salutage angicali", ma hè da u fattu chì u testu hè stata basatu nantu à e parole di l' arcàngel Gabriel , chì hè vinutu à a terra durante a Annunziata per dì à Maria chì hè imbrata da u Salvadore di l'umanità.

Chiddu chì aiuta à a prichera "Vèrgine di a Vèrgine, si rallegri"?

U testu di a preghiera hè diretta à a glurificazione di a Mamma di Diu, perchè ella hà datu u mondu à Ghjesù Cristu, chì hà rializatu tutti i peccati di l'umanità. Ghjè qualcosa di gratitenza per u so aiutu in l'oportunità per turnà à Diu.

A prighera miraculosa "Virgine Maria, rallegà nantu à l'aligria" pò esse pronunzia in ogni mumentu è parechje volte à ghjornu. A solitu leghje à a matina, à lunch è à a sera. I credi dirienu chì u testu di preghiera vi permette di trattà e prublemi, sentenzi è teme chì stà. U puteru di a preghiera hè chì si trova una persona cun una forma di lumera chì aiutanu à salvà l'anima. Averete u preghjudiziu di a Matri più divina Mamma di Diu, "Hallo, Raised", per truvà cunsulazione, per guidà i zitelli è e persone chì si sò partuti da a chjesa à u percorsu ragiuni. Ci sò aiutu à truvà e persone chì ci manca, per pruteggiri di i prublemi è i tentazioni. A leghje regula di a preghiera aiuta à l'ànima per affruntà cù a mamma di Diu dopu a morte. U so avere vi permette di salvà di u piacè è di diversi tentazioni è cumincià una vita ghjustu. A preghiera di a Mamma di Diu hè un putenza putente di contru à parechji malsi.

Per avè l'effettu desideratu, hè necessariu di leghje a preghiera, observendu certi reguli. Avete bisognu di ripetiri u testu 150 volte à ghjornu, per ellu puderete aduprà un rosariu. Hè impurtante per di parlà e parolle chì ùn anu micca nantu à a macchina, ma pensativamente, mette in significazione à ogni parolla, altri ùn sera micca nunda.