Stretching muscles

Una bona flexibilità ùn hè micca solu prudumenti plastichi maravigliosi è grazia. Perchè stese a musculari hè abbastanti ovidu - grazia à questu vi scurdate trà l'articulazione, i forti musculari, è tuttu questu in generale prumove a prutezzione affidativa di e ferite. Quandu facenu eserciti, u sistema cardiovascular hè rinfurzatu è, per consensus, a salute si rinfurzò. Stretching muscles in home should be held at least 2-3 times a week, preferably every day to improve and improve flexibility. Ci hè parechji avantaghji à stu tipu di furmazione:

  1. Per esse stirne, ùn ci hè bisognu di avè micca bisognu di avè qualchì impegiale. Per fà questu, aghju datu un pocu tempu pè i musculi di u vostru corpu.
  2. Stretching pò mancu trattà cù e persone di assulutamente di ogni caghjà.
  3. Stretching helps maintain your body in un perfettu equilibriu. Spend uns minutos after stretching and immediately feel better.

A cundizione prima: esercizii per stinzà i musculari si deve esse realizatu solu dopu un calzu intagliatu di i musculi. U prugrammu seguente pudete diventà una furmazione separata o utilizate a so parti indivìzia durante a furmazione di forza. Per esempiu: dopu à un pattu mortu, realizanu esercitazioni di stinzamentu nantu à i musculi in u back, è dopu per stufa, stende i musculi di a perna, etc.

Stretching of muscles a pierna

  1. Assicatu in piena, allargate i vostri legs à fronte di voi, impose farine è pruvate stampa u vostru corpu contr'à e vostre peri. Pruvà per stà per un qualchì seculu in u puntu estremu. In questu esercitu, stende i musculi di e gammi, è i musculi di a spalle.
  2. A mahi hè ancu un esercitu ecunitate per alloghju à i musculi di e gambi. Stand upright, pudete impastate a manu nantu à una sedia o parete per guardà u vostru equilibriu. E realizà almenu 10-15 culori di fronte, retrocede è à u latu, cambiando i peri dopu ogni avvicinamentu.

Eserciti per stende i musculi di u spinu

Per avè un ritmu flexibleu, hè abbastanza per praticà un coppiu d'exercici semplici è maiò effittivamenti:

  1. Pussycat. Standing on all four, round your back as much as possible, u vostru tozzu hè diretta davanti, da tombare è cercà. Alternate estes dui pusizioni.
  2. Crescent moon. Pòssianu nantu à u lettu, aghjunate sottu à i vostri pedi. Pose a manu nantu à u paviu, perchè u corpu hè sopra u pianu, è i malati è i pezzi sò in u lettu. Fasce i vostri bracci in i coddi è dàdanu in u spalle, ripiglià i vostri cadenti nantu à a punta di u sufettu, aghjau i vostri genolli è pruvate tuccà a spalle di u to collu cù i vostri ditte. À u primu, pare micca abbastanza cumplicata, ma dà l'exercitu tutti i ghjorni in pocu minuti, in un mese avete da ottene risultati grandi. Ùn esse u overdue è state à sente, ùn permettenu micca sensibilamenti dulurizii.

Stretching of pectoral muscles

  1. Posa e mani darrere a spine è aghja vicinu à u lock. Pruvate di risparmià e mani à u livellu di l'omopuli è doblegate. Sentite i musculi di u stretta di tònicu.
  2. Sì avete un assistente, pruvate l'esercitu dopu. Seite da una sedia o in i ghjinochji, posate e vostre mani in u lock darrere di a testa, dumandate à u vostru oghje per pattà nantu à tè, pigliate i vostri coddi è prus a pruspettà per ellu.

Stretching the tufone musculari

Un esercitu ideale chì permette di stretchà i musculus gastrocnemius degne: questu hè una di i positi più populari in yoga "u cane chì looks up". Da a pusizione persunale, imprèstalu di fronte, ripondate e mani in u pianu è avvià un pocu. E volte è galla ci sò direttamente. U vostru corpu hè intricatu in a cintura apprussimatamente à un angolo di 90 gradi. Pruvate di tuccallu in i tacchi di u pianu, à questu ora serebbe per quandu i musculi stincianu.

Stretching of the muscles of the press

Dopu torna, duvite stretchà i musculi di a stampa. Questu pò esse fatta solu strincendu in una stringa in u pavimentu (e mani ridge sottu à a cella parallella à u pianu) o fà un ponte.

Stretching of the muscles of the hands

  1. In a pusizione persunale, rinviate a manu manu davanti à voi, cun a manu diritta, pigliate u coddu uttinutu è pruvate stampa à l'ombreùa ghjustu (ùn pasite micca a manulla). Mantevenu parechji sicondi, cambiatu e mani.
  2. Pìantà a vostra manu manu u diritta è daveru à u codice, pruvate di tuccà a punta di i vostri ditte cù l'omopuli. Capisce a manu ghjustu da u codice di u left è aghja ancu più sottu à a testa.

Fà sta simplicità simplici di esercitazioni parechje volte à settimana, avete sentu geniale, migliurà a flexibilità è mantene a mobilità di e articuli.