Ipesextensione

Ipesextensi sò esercizii chì sò tradiziunale realizatu cù un simulatore di ipertestu spéciale. Influenza perfetta à i muscululi gluteali, i rifurmi rectificatori è di flexorii di u malvette. L'eserzioni regulare permettenu micca solu di mantene i musculi in u tonu, ma dinò per rinfurzà u corsete di a spina. In questu quì, attruvamu l'iperextensi inclinati è horizontali, ùn avete micca risicatu di soprascrive e articuli o avè un spinali. Questu esercigiu hè cunsigliatu per esse dinò per i principianti è e persone cù un spessu dèbitu. Intrappetendu spirimendu intesa in u pezzu, pruvate i tendini di a spina.

Ipesextrazione: tecnica

Ideale, per fà esse exercitu, avete bisognu di un bancu per una putenza. Comu cumincià prima di ripiglià a postura ghjustu: mettite nantu à u so stomacu è portanu i vostri pedunculli sottu rigali di supportu. Da sta pusizioni, fate l'esercitu:

  1. Posa e mani darrere di a testa, fate una simple facila.
  2. Puru catturà ritornate à a pusizione di partenza - u vostru corpu è e so periculi anu una strada recta. Mantene in questa position. Ùn fate micca stà à risate.

Questu esercitu debite esse realizatu in 2-3 sèculi di 12-15 ricuperazione. Hè facilitu per vede chì ùn ci hè nunda cumplicatu in questu, ma e donne sò spessu disuperati da a stanza pusessu suspesu di u corpu. Ma ùn avete a paura: quandu si pò piglià, intende chì ùn ci hè nunda cumplicatu in questu. Ricusate stu uttèsimu ùn deve micca: a riprissioni hè bona per i nastri, è chì ragazza ùn vulia micca bè è nanzi buttichi?

Cumu rimpiazzà i prufessori in u simulatore?

Hyperextensione sò assai variazioni di u funziunamentu, cù u simulatore è senza ellu. Se ùn pudete praticà in u palcuscenu nantu à l'equiptu dirittu, pruvate l'adopru:

  1. Questa opzione necessaria un assistente. Chjappa in un pianu risuscitatu (bancu, mobili rusticu, etc.) per chì u corpu hè in pisu, è i cadaveri è di i piacè falesenu nantu à a superficia è sò soporta da a vostra partirezione. Eseguite offiziu alluminatu versu u pianu è si stende à una linea recta in a listessa manera chì si facia in u simulatore.
  2. Per questa opzione, avete bisognu di barattelli paralleli. A superficia fronta superiura di a còscia hè stallata nantu à una casetta, è i peri si sò piantati sottu u secunnu. L'esercitu hè simile à l'opere.
  3. L'autra opzione hè a riprissioni in u fitball. In questu casu, i vostri menti hannu dettu nantu à u bulu, e li gammi si riposanu contru u muru, o esse sustinutu da un assistente. Ripeteti curcendu versu u pianu è si stende finu à una linea recta.

Ipibitratti per i musculi cuddle à spessu si sò spessu realizati cù pesi, chì in forma di un pesu speciale sò ancheghjani à a zona trà i pali. Questu stimulates the growth muscle and allows the body to not get used to the same type of load, but to continue developing.

Reverse hyperextension

Una altepinezione inversa hè un esercitu chì cambia in funziunamentu di u regnu di iperturmeni ordinali - i movimenti sò micca fatti da u fustu, ma da i ghjambi. In questu casu, per via di a furmazione, avete acquistatu cociri e grazzii è belli buttigli. Allora, facennu stu seguenti:

  1. U cuntrariu à u cursu di accustà, andate à u bancu inclinatu è intricate nantu à u cima superiore.
  2. Cù una prupietta ferma, capisce i rotuli chì mantemu i so geddi in a pusizione normale.
  3. Ritorna a testa in i rotuli di sustegnu.
  4. Cunduti li stinchi cagiunati - pigliate a pusizione di partenza.
  5. Strazzendu i nucali è i scimmi, suscendu i so ghjughi persa, per avè è u zuccadoriu facenu una linea recta. Quiete da parechji sicondi.
  6. Ùn impedite strappà e so gattine, pianu lentamente torna da a so postu originale.

L'esercitu ancu deve esse realizatu in 2-3 avvicinamenti 12-15.