Punti bianchi nantu à i labbra

I picculi punti bianchi nantu à i labbra sò un difettu centru chì pò avè parechji nomi: a malatia di Fordis, a malatia di Delbanco o raule di Fox-Fordis. Ma ogni unu di sti nomi significa l'apparizione di tacchi bianchi nantu à i labbra, nantu à a so rimazione o da l'internu.

Dermatologisti portanu un petite rash nantu à i labbra à una malatìa chì ùn hè micca propensa à cumplicazioni. Inoltre, u difettu ùn face micca dannu a salute è ùn hè micca trasmisatu da u cuntattu direttu. Tali pruprietà di a malatia ùn anu incintatu parechji trattanu.

Piazzi picculi (o pezzi Fordis) sò una forma cunvexe (micca più di un millimeteru in altezza, granule grandi pò alcuni tri o quattru), in diametru ùn anu più di 2 millimetri. A maiò spessu a rash hè assuciatu senza pinioni, ma in certi casi pò esse accumpagnatu da un dulce pruceculu, chì face qualcosa discomfort è ansietà. In questu casu, u principale hè micca di pene u ragliate, altri chì a ferita pò esse forma, è com'è u risultatu, irritazione. Inoltre, ùn hè micca cunsigliatu per pruvà di sguassà punti bianchi da uggetti straneri, questu pudendu micca solu per l'infezioni, ma ancu deve cicati picchi in i labbra.

Perchè i pezzi bianchi appare nantu à i labbra?

I precetti causati di l'aspettu di picculi spots bianchi à i labbra ùn sò micca stati stabiliti, ma dermatologi ùn credi chì u difettu hè pruvucatu per un cambiamentu in i tessuti di i glubuli sebacies. Stu prucessu pò esse pruvucatu da parechji fatturi. Per esempiu, durante a pubertà (14-17 anni) o un mudellu in u fondu hormone.

Inoltre ponu accade tene biancu com'è u risultatu di fumà. In questu casu, u difettu si prisenta in u bordo rougesu di i labbra, occasione in bocca. Dintra u labbra, i biancu ùn ponenu micca moltu, cusì per un pezzu u tempu putevi invisibili. Un altru raggiuni per l'apparenza di punti pò esse u rispettu indegratu di i hygiene persunale. Inoltre, ci sò menu casi cose di punti bianchi in punti labbra:

Sicondu statistiche, sta maladie hè osservata in u 35% di e donne è u 60% di l'omi. Dopu trent'anni, i punti sò diventati menu prominenti, è sò casi invisibili. Questu hè duvutu à u fattu chì à questa età anch'ella stava di i glanduli sebacies. Ma ùn parechje persone chì vulete viaghjà cù questa difetta di prima di l'età di trentacchera, perchè circate di modu effittive di trattà a malatia.

Trattamentu di spots bianchi nantu à i labbra

A malatia di Fordia pò esse attribuita à e malatie micca periculosi. I puntelli bianchi ùn sò micca capacità per dannu a salute, ma sò micca di nuddu beneficu. Per quessa, assai pazienti pruvanu a guarì. A peculiarità di a malatia hè chì ùn pò micca esse curata completamente. Tutti i mètudi cunnisciuti sò ricunnisciuti da i cosmetologi cum'è ineffettivi - anu sappiutu sguassate solu i signali esterni di a malatia. Ma à u stessu tempu cun l'aiutu di dispunibuli dispunibili semplici è pussibule facilità u cursu di a malatia.

Per questu, pudete utilizà l'oliu di jojoba è Retin-A. Questi fondi sò prevene - impediscenu a diffusioni di grànculi è scumpressate novi formazioni. Stu effettu pò simplificà a sensibilizà u cursu di a malatia. I grùmiri antichi cacciati da un laser. U laser hè capaci di sguassà tutti i punti, ma in a maiò parte di i casi, stu metudu solu dà un effettu tempurale, perchè in u tempu, sò punti novi sò furmati.

I donne spessu si ricusanu à l'astuzia, masking the white dots formati nantu à u cunfini di i labbra cù tatuaggi . Questa hè una manera appiicazione efficace è pratica di ammuccià u difettu. Inoltre, una piccula rash ùn sia micca visibule se applica un grossu pilu di lipstick à i vostri labbre.