Covers for upholstery furniture

Dopu a riparazione, resultò chì l'anticu couchmut couchouncate ùn si pò accade in l'internu riloghju di u salottu - ùn si pò micca in u culore, è a tapiseria hè purtata. In la stanza, ùn vo ùn vulete micca lascià un pezzu di mobili d'eddi, ma l'arragghianu perchè i membri di a famiglia sò adatti à un "amicu" di qualchì usu è cunsideranu cum'è assai cumu. Iè, è cumprà un mobituu novu ogni 2 anni hè ingannatu. Una situazione familiale, ùn hè micca?

Covers for upholstery furniture sò l'modu megliu per dà una nova vita à l'antichi bufali è suciali o per pruteggiri novi à u vistimentu. A tappa hè una cosa indispensabile sè ùn ci hè un gattu in a casa chì piace assai per scarrà e suave. In questu casu, stender stretch elastice nantu à u mobili belli, i fibri chì ùn sò micca adupratu per fracciari u cat.

Cù l'aiutu di e cose, ùn pudere micca tutte i mobili, ma ancu aghjurnà l'internu, cambiando l'aparenza di i soapi è pufballi per i vacanze o sicondu u tempu di l'annu. Cunsidate di u mobili sò una solu suledda di moda è questu invierno.

I taglioli strisciali per u mutuu tapizzatu chì ponu esse acquistatu in a maghjeria più maghjeria, sò in u dumande. Tuttu ciò chì hè necessariu per questu hè di misurà l'anchufe di u spinu di u sacchulu o di a sedia.

Meno popular, ma ecunomicu, modu di fà un sufettu più attrattu, una obsolescente, hè a cusgitura di corsi in u mobili tapizatu, chì aiutanu à trasfurmà l'internu di u salottu à a prima vulintà.

Cù cose una tappa in u mobili cù e so mani?

In questu articulu avemu dettu qualcosa di cusì una nova "robba" à un vechju sufettu.

Strumenti è materiali:

A tappa chì vi rigalate à fà cusitu, duverebbe da duie parte - un elementu frontiale in forma di croce, chì hè adattatu à fabricà un tela grossa, è un furfettu, chì decisu di fà di sona iridescent. Una cumminazione di tessuti differenti aiutarà à creà un cuntrastu cuntestu è l'apparenza originale di u pruduttu.

  1. Calculate e dimensioni di u pezzu face. Mida a distanza trà i reppu, chì aghjunghjenu 30 centimetri à i libicelli è indizzi. Da u stessu principiu, misurà a durata di a parti suprema di u pruduttu - a distanza trà i peri di fronte è di retrovii di u sufettu. Dui pezzi di tùnica sò pusati perpendiculare à l'altri, aghjunghjenu cù pinnate è cusì.
  2. Avà hè necessariu di calculà i parametri di u forcu - a so longa currisponde à a durata di a parte suprana, è l'anch'ellu à a larghezza di a parti frontale di u pruduttu plus l'elementi per i reppu. Tire u raggiu nantu à u sufettu è tagliate l'excevvi di e curone, è assicuratevi chì u centru di u futuru furfari hè chjaramente alignatu cù u centru di u sufettu. Fate u pilone. Dopu quì, ponu nantu à u sufettu, u tricherà di tela in spressione tra u saccu di coffi.
  3. Cubra a fissa di u pruduttu cù un guilino. Per assicurà chì si cunta ghjustu contr'à u pappellamentu, avete spurtatu u tela cù u coltu di cunfine. Se u cuddaru casanu ùn mantene micca degne, inserisce a cresia di lignu darreri di u sediu è vicinu à i reppu.
  4. Se vulete cambià l'apparenza di u sacchimentu di tempu à tempu, cose parechji varianti di a parti frontale di a porta.
  5. Dà a vostra viechja vulgarisore di l'eleganti orientali cù lignati chì sbocenu è decorate cù bè modelli è spazzole a parttera di u pruduttu.
  6. Pudete ancu cunnette l'imaginazione scegliendu u tipu di sustegnu di l'armrest: decòglie cù una corda di crocheted ou tie l'elementu lateral cun un corpu lappu. Pudete cuntattà i dette di u casu aghjuntu cù i buttone o nodi.

Sì avete qualchì tessili spustatu, cose una fundera di couxiè chì vi darà u mantellu cunfurmatu.