Scantu di pagliacci - perchè qualcunu parechji teme di i pagliacci?

Ogni parsona hà qualcosa di teme, un solu prefessu per a ocultarli, è una altra francu diventa u prublema. In a medicina, ci sò assai fobie, ma ci sò ancu assai imprevisu, per esempiu, u scantu di palluni.

Chì hè una fobia di vacca?

Crowphobia hè un termu speciale chì discende u prublema di teme di palletti, in i zitelli è l'adulte. A sta definizione pareva nant'à pocu tempu, ma u prublema ùn hè micca esiste per una dicada. Ci hè cunsideratu chì parechji psichiatri ùn anu micca cunzidiratu fobia una malatia, mentri àutri ricunnosciunu comu una patologia serosa è sviluppà regimi di trattamentu. Per capisce a natura di u prublema in più di dettu, bisognu di capiscenu i ragiuni principali.

Perchè qualcunu pirsuni si scantavanu di pagliacci?

Parechje sperti in u campu di a psichiatria nantu à a quistione di perchè a ghjente si scantaghjanu di pagliacci, risposta ch'ellu hè statu causatu da u travagliu di certi scrittori. Dopu vultendu i filmi di i palluni mali, a maiò parte di i televidenti "accuminu" l'imaginazione è l'eroi cun un nasu spumante prupone automaticamente una spada o l'altru arma terzu ancu di terribbili.

A ragiunità più seriu, perchè si scantaghjanu i palluni, l'attuali attribuiscenu:

  1. Un veru facial hè oculta per un capu finitu di maquillaje o una mascara è ùn hè micca impositu per determinar i veri sentimenti di una persona, è un sonne nantu à a face hè generale.
  2. Scantu di palluni in parechje sviluppeghja per i so modi di attraienti attinzioni (in regula per l'utilizazione di movimenti brutta, gestiti è risichi), è questu cumpritu spessu parla di disordini mentali.
  3. Ùn cià ogni persona hè pronta à riri di elli, è i piacè fate quì (invitatu à unisce à i so ghjucassi, a ghjente chì si rireranu in tutti i participanti di u spettaculu, chì pò causà disconfort è teme individuali).

Perchè i zitelli scuntanu pagliacci?

Questa fobia, cum'è u scantu di palluni, hè spessu trova in i zitelli. I ragiuni diferenani di i teme adulte, ma ùn devenu esse detta l'attinzioni speciale. U ziteddu ùn vidu "pelle di horror" è a so imaginazione ùn sianu micca sviluppati da stu modu, u teme u palluni hè inherente in elli. Spessu i zitelli sò teme di tuttu ciò è novu, in particulare, se sti qualità anu combatu in una persona pocu famosa chì chjama o risate, strangely movimenti è ghjanas. U zitellu ricorda un poviru terribbili è po rispunniu a ritratti cù pagliacci.

Perchè e Stati Uniti teme di i pagliacci?

A diffusione di fobia "cuntribuitu" à i media. In pocu anni, assai pelle di fantasimu cù priggiuri cruel anu apparevutu in u cast. Inoltre, in i telegrammi, storii di criminali, pedofili è maniachi spissi fissi sottu à i maschere di u merre cumpagnu. U timore di palluni di l'Occidenti sprejenu, è in a nostra strata, pareva più tardi, cum'è palluni "lucali" vistutu di disfunzioni di curiusità è mette nantu à un vechju simpaticu.

Cumu ùn dettu paura di pagliacci?

Crowfobia u timore di palluni, cum'è u restu di fobie, precisa un milizziu puntuale. Qualchissia pò pensà chì esse ridutta di u prublema hè simplice - avete bisognu di vultà à u circinu è vede parechji programmi in TV. Prima di fà una decisione, avete bisognu di capiscenu chì vi pudete meetu cun elli in a vita verita. In i carrughji di a cità cù a so participazione, parechji presentazioni, prumuzioni o avvenimenti festivi sò spessu pruspettati. Hè impurtante di capiscia chì a fobia di u scantu di pallituni vi si tratta in genti di tutti l'età.

Unu di i mètudi dispunibule di eliminà u prublemu, i psichiatri chjamanu una cunniscenza per u palluni. Un novu amicu pò esse dumandatu à appliendarà o lavate a maquillaje cù "pazienti". Hè impurtante capisce chì un piacè è un carattere cù u rolu hè ghjucatu da una persona ordinaria. Pudete pruvà à spirimintà è diventate o vistutu un zitellu in un pienu di clown animoso è fà rire in famiglia. Dopu questu, avete bisognu di aghjunghje emozioni pusitivi è vede un dibattitu mercatu è bonu per artisti circus divertenti. Dopu tali "procedimi", i culfobiya rincrevià, è a vita tocca à i novi colori brillanti.