Relazioni Platoniica

Quandu a ghjente Ask me about my relationships platonique, u primu chì vene in mente hè ricurdemi di un amicu zitellu. Avemu sempre camminati altri, certamenti beni e mani, è ancu di volte, à l'occasioni di un altru cambiamentu di i genitori di qualcosa di u qualchissia, aghjunghjeva in un vastu couch, pacìantu tutti chjappi in a nostra meza. U slogan persistenti "Tili-tili-dough!" Perseguia noi in ogni locu; A sposa è u sposu! »Ùn sona micca tanta burla, cum'è un hymn à i nostri piani à longu.

Cusì, cunnisciemu chì l'espressione "relazione platoniica" significa. Tradizzjonalmenti, sta frasa significeghja una relazione d'amore stizza maiò, in quale ùn ci hè nisun sexu à tuttu.

Si parramu di l'affari altu, l'amore di a mamma per u zitellu, i sentimenti di l'pupulare ammiraghjatu per u so maestru, l'amore di a Patria, perchè Diu pò serve as excellent examples of platonic relationships.

Ma torni à l'amori di e relazioni platonique. Di sicuru, sò assai boni raggiuni per una tale elevazione - per esempiu, l'età assai avanzata di una coppiu o una certa malatie chì ùn si permettenu micca vede una vita sessuale normale. Eccu alcune assai esempi da i classici. Per esempiu, in "Gone with the Wind", Ashley Wilks hè statu obligatu d'abbandunà a vita sessuale cù a so moglia, perchè ùn pudia micca più di nascita. Ma assai attraversu platonica hè solu u primu passu di l'ascensezione à u dulce pianu chjamatu Love. Dopu tuttu, u veru amuri sempre hà iniziatu cù admirazione per l'ogghjettu di i nostri sentimenti è i sònii di relazioni belli, veri è puri.

U ghjocu standard di sònnii nantu à u romanticu amuri includenu a presenza di un cavaleri chì cunformeghja per u sforzu di a so signore per ogni prucessu è l'heroisimu, ancu i più insane. È a donna di u cori per ellu, per supurmale, hè un ideale è una divinità inutilevule, u toccu di u quale hè un sacrilegiu impensable.

Parirate, chì cosa hè dinò fà cù a vita verita? Hè pussibule in u nostru tempu per esse cusì platonicu?

In fatti, stu fenominu hè abbastanza cumuni, sopramente in i adolescenti. Hè à questa età chì l'attrattu platonicu hè u stadiu normale di u sviluppu psico-emotivo di l'individuu.

Probabilmente, ognuna ricorda di un studiente di u scuole, quandu ella sciugliscenu a vista à i cambiamenti di l'scole, è ancu parechji ghjovani, maestru carismàticu, chì i sughjetti attentò cun teme trépidation. Dunque un pocu, malgradu i sogni di toccu casale, visu è carizzi, avemu avutu a mente pensamentu nantu à u sessu banale.

Spessu à questa età, hè curiosa di truvà l'idoli per mezu di l'attori, attorii pupulari è participanti in un televendance. Dopu tuttu, una conexione spirituale platonica spirale à una distanza è ancu pussibuli cunceta bè u bisognu di sentenzi omonciuti è idealizazione di l'ughjettu di u so adorazione, ma, à u stessu tempu, ùn fingenu micca un risultatu. U bonu, u luminosu di i sentimenti, a inaccessibilità di l'oggettu di l'adorazione farà l'experientia di e relazioni platonichi assai memorabili. Quale hè chì ùn ricurdà u primu amuri?

Tuttu chistu, di sicuru, hè assai romanticu, ma i psiculugrafini puntanu chì ogni attratore platonicu viaghjà à a scena di a so realizazione, ie, per pruvate à attinzioni, stà sola, ecc. Questu hè cumu l'adolescenza aprendu di cumunicà cù u sessu oppostu, sò preparati per a transizione à relazione adulti. Da l'implementazione rivolta di sta funzione dipende di a so vita tutta a vita persunale sana è ciò chì serà.

Se parlemu di persona sana adulti, hè abbastanza naturali è normali, se cù intimità spirituale trà elli, esisti una attrazzioni sessuale à l'altri. Cusì, per esempiu, l'amistat platonica trà un omu è una donna hà una probabilità di diventà in amore.

Certu, qualchissia hà un rapportu à l'urge di a cumunicazione platonica dura più longa, qualchissia - menu. Hè dipende assai fatturi: upbringing, teme di valutazione negativu, teme di esse credenu, passività di caratteru, è ghjusta troppu ghjovanu. A cosa principal hè chì i sònii romantici nantu à l'ideale ùn anu micca arruvinà a vostra vita cun una aspirazione infinita o prucessu di un parente per a forza. E penserete per ellu stessu: ùn importa ciò quant'è sughjurnate nantu à u rumore pura, hè cunnisciutu chì sia dispunibile per u vostru omu, faciamu veramente felici è cunfidenti in noi è in relazioni.