Exercise "butterfly"

Stretching is not just a way to demonstrate the flexibility of your body, but also a pastime useful. Einzezziune per stircà l'aiuta per fighjà i musculi dopu l'furmazione, sguassate i prudutti di decadenza di l'acidu latticu, è dà una forma attrattiva, feminina. Unu di l'esercitu predilettu per a stizza hè a farfalla, ma anca l'amore universale, pochi piacerebbe successu in questu asanas .

"Butterfly" in yoga

In yoga, l'esercitu "farfalla" hè chjamatu Purna Titali, induve Purna hè "chinu, sanu", è Titali hè una "farfalla". Infatti, u nomu più di questu maiò rifletti l'essenza è l'aspettu di l'asana - i vostri pedi durante l'esekzione di a farfalla seranu veramente l'alaschi di a farfalla.

Ioggi dissenu di qualchì sotiltà quandu anu realizà un exercitu di farfalla pè i pedi. I peri anu rifiutu, chì hè assai difficiule d'ottene. I piedi sò più vicinu à l'inguernu. A spinu hè ancu, perchè a spine in a cultura orientali significa l'assi da l'energia còsmica intrata in u nostru corpu. Dopu chì a "farfalla" hè fatta, debite stretchjà i vostri pierre è lasciate di rilassate. Aduprà asanas sò da 20-30 volte di ghjornu.

In più di l'asana standard, ci hè ancu un esercitu di a "mariposa" inversa. Avete bisognu à i vostri malmignatta in piena, cercenu i vostri zicchini in una farfalla, è pruvate à apre a pelvis quandu puderete fallu nantu à u pavone.

U utilizazione di a "bugia"

Prima di parlà di cumu fà l'esercitu "farfalla", dicemu un pocu di parolle di i so prestazioni:

Esercitu

  1. IP - seduta in u pavimentu, i ghjovani ciaccate à i ghjinochji, i petti nantu à u pavimentu, e posanu posti in u pianu. Cunduti sò chjusi - i "ali" di a farfalla sò chjusi. In asprazione, "aperta" l'ale, nantu à l'exhalazione - vicinu. Quandu i gambi sò aperte, i connectè i petti, i ghjinochji à u pianu.
  2. Comprometido: abrimos nosas pernas, envolvemos nosos brazos en torno a los pies, comienzan pulsando "agitando nuestras alas" para bajar nuestros genolls tan bajo como sea posible. In questu casu, avete bisognu di monitorà a vostra volta - hè ancu esse.
  3. Mani stampiati da i pieni à i ghjinochji, nantu à l'ispirazioni avemu pressu e mani in ghjinochji, svantaghji cumu hè pussibule sottu. À l'exhalazione, rilassu i nostri peri. A più chjave in questu esercitu hè di strincà quantu pussibule a spine detta da a corona durante l'ispirazioni.
  4. Ceramu li gammi cum'è in l'opzione IP.1 U ripiglià i nostri mani à u pianu. Ognemu i nostri pierri è pontevi i nostri armi à i nostri pedi. Doppu a inalazione, stinzanu li nostri armati è tuttu u corpu. À l'exhalazione turnate in a FE.