Amalienborg


U Palazzu Amalienborg hè cunsideratu cum'è a carta di visa di Copenhague è unu di i lochi più belli di u Regnu di Danimarca . U palazzu ùn hè micca solu un monumentu architetturale è storicu, ma ancu a residenza di a Regina Margrethe è a so famiglia numerosa. I palazzi ducaturi sò studienti in l'stili rococcu è sò custruiti in modu cusì chì formanu una zona chì, cum'è u palazzu, hè chjamatu Amalienborg. Oghje, u palazzu è a squadre adjointestu sò cunsiderate i più turisti populari di Danimarca.

Induvau a storia di Amalienborg?

A storia di u palazzu vene da u XVII seculu. In quelli anni, in u situ di u palazzu mudernu hà risuscitatu a residenza di a Regina Sofia d'Amalia, ma in u 1689 fù un focu chì ingaghjò l'edifiziu. Aduprà dopu, durante u regnu di Frederick V, hè decisu di restaurà u palazzu per cungre l'importantu avvenimentu di a dinastia reale - 3 seculi nantu à u tronu.

L'architettu Nikolai Eightved, u fundatore di l'Academia Reale di Arte Fine, hà travagliatu nantu à u prugettu di un cumuni di palazzi ducali. U Palazzu Amalienborg in Dinamarca hè stata creatu com'è una casa di guest house per u re è a so famiglia, ma u focu di 1794 hà da danarmenti a residenza in u casteddu di Christiansborg , cusì u monarchu è a so famiglia sò stati obligati di trasladerà à a residenza Amalienborg.

Palazzu oggi

Lu cumplicatu di i palazzi ducumenti custituiti quattru mansioni, ogni quale hà u so nomu sicondu u monarca chì stava sempre cun questu cun famiglia. A prima compra di a dinastia reale era a palazzu, custruitu in u 1754 è chjamatu dopu à Cristianu VII. U bagnu adiacente - a mansionu di Cristu VIII - abite una biblioteca, è i salone per gala. Inoltre, quì sò l'uggetti persunali di i rè è i riginesi. Ogni mansioni hè apertu per visite è scursioni, è l'exposizione hè prisentatu da i cambiali riali di a fini di u XIX e iniziu 20 seculi. I palazzi ripetuti sò chjusu per visiti, cum'è quì a so casa di a famiglia reale.

Interessante hè a ceremonia di cambià a guardia reale, chì ghjucente à migdiara ogni ghjornu novu è hà du duie scuri. Sè a regina Margrethe hè in a custruzzione di palazzu, u pianu si stendi nantu à ellu, è a ceremonia hè più solenni è un pocu di l'usu. Sta funzioni attrae l'attenzione no sulu di viaghjatori, ma ancu di i residenti lucali.

Assicuratevi di attentu à u munumentu à u re Frederic V, chì hè in u centru di a quadra, è riprisenta un cavalieri à cavallu. U principiu di a custruzzione di u munumentu hè attribuita à u 1754.

Infurmazione utente

Amalienborg Palace in Copenhague hè apertu per visite in tuttu l'annu, ma sicondu u tempu di l'annu, u calendariu cambia un pocu. Da u dicembre à aprili, u palazzu principia a travagliu à 11:00 è finisce à 4:00 p.m. In tutti i mesi restante Amalienborg Palace ponu accumenza a so opara una ora prima, questu, da 10 ore. U museu hè apertu per visita in tutti i ghjorni fora di luni. U bigliettu per i visitori adulti cose 60 DKK (Kroner Danese), per i studienti è pensioni - 40 DKK, per i zitelli accessu hè liberu.

Truvate Amalienborg Palace ùn hè micca difficiule, qualsiasi residenti di a capitale seranu capace per puntualità à questu. Se u caminu ùn ci micca appellu à voi, utilizighi u trasportu publicu . I Buses stop à a bus stop vicinu à a piazza di u palazzu: 1A, 15, 26, 83N, 85N, chì vènenu da parechji parte di a cità.