Chiesa di San Pietro (Copenaghen)


In u cori di a capitale di Danimarca Copenhague hè una di e catedrali cattolici cchiù antichi - a Chiesa di San Petru. Stu bellu edifiziu hè interessanti per chì unisci una diversità di stile architetturale.

Storia di a Chiesa

Finu à u 1386, nantu à u situ di u Ghjiseppu di San Pietro in Copenaghen, oghje nantu à a statua di a cattidrali di a Virgine Maria. Per via di u focu feroci, a catedrale era stata danada. In u 15 seculu una nova chiesa hè stata fatta nantu à u situ di u focu. Inesessuali, l'edificu hè stata utilizatu com'è una tenda di i pistoli militari. In u XVIe seculu, protestanti lucali siegghianu in l'edificu, è in u 1757 traspendenu à a cumunità tedesca, cusì tutti i servizii anu stati cumminciati in alimanu. Oghje, a Chiesa di San Pietro in Copenaghenu appartene à u guvernu danese.

In tutti i seculi, u tempiu hè statu sughjettu à incontestable, bumbardamentu è ricustruzione, guidati da u Re Christian Danese. V. In l'apiecia moderna di u bastimentu pudete vede i stili seguenti:

Questa mutazione, è dinò una bundanza di strutturi è elementi interessanti, fa a Chiesa di San Pietro in Copenaghenu un ogghjumentu storicu è culturale unicu di Dinamarca .

Funzioni di a chjesa

A Chiesa di San Pietro in Copenaghenu hè fatta in un stile refinatu è majesticu, caratticu di u rococcu è u baroccu. U turchinu centru di a cattidali hè aggratu cù una spire alta, chì hè chjaramente visibile da una vista di u vinu. In i tempi antichi, spiers à e chjese è e chiese sò stati invicchiate a vicinanza à Diu.

I pareti di storia di l'esilii di u rottare trasparente sò sustituiti da i pareti bianchi nè di u so spaziu internu. Duranti a custruzzione di a Chiesa di San Pietro in Copenaghenu, anu un arbre di culore di luce è u marbre biancu. Cù u so aiutu, era pussibule di ottene un colore biancu nè di i mura, chì simbolizza a rightezza è a purezza. I piani sò stati ammulati cù chjudi è u spaziu di u premiu hè stata dicuratu cù un mobili anticu.

A dicurazioni di a Chiesa di San Pietro in Copenaghenu hè un urganu di cundutta, situata direttamente contru a l'entrata di a catedrale. L'altare in u stile riligiosu hè cunsideratu hè unu di i più grandi è più antichi d'Europa. I muri di a chjesa sò stati ammustrati cù mosaici è dipinti di culurite. In certi lochi, anu parechji fresque edizzioni chì datanu à u 15 seculu sò cunservati. In u tribunale di a chjesa ci hè una cappella, in u quale si trovanu i tombi di i servitori morti di a chjesa.

Cumu ghjunghje?

L'Igreja di San Pietro hè à 100 metri da a Chiesa di Nostra Signora è à 300 metri da a Chiesa di u Spiritu Santu. Ùn serà micca difficiule da vene à questu. Hè megliu a sceglie l'unità busu 11A è vai per a questa Krystalgade. L'estazione di metro Norreport hè ancu vicinu à e chjese.