Concert Hall


A capitale di Danimarca piace l'ochju no solu cù l'architettura medievale, ma ancu cù prughjetti muderni uriggini di l'edificazioni. À a listessa ora sò assai accuncienu in armunizazioni in a vista generale di a cità, dà ricunniscenza straziu eccezziunale. Aghju vistu a "parallelepipita violeta" di u Concert Hall - è intesfacendu immediatamente chì site in Copenhague . Inoltre - quellu chì hè vistu hè garantitu per portà assai impressioni, perchè hè Dinamarca, ùn ci hè nunda "cusì cusì".

Chì hè l'attrazzioni di u Hall de Concert di Copenhagen?

U primu u chjucu chì chjina u to ochju hè a forma insolitica di u bastimentu. Dedicatu di Jean Nouvel, un architettu famatu per i so idee originali è insice. L'edifiziu hà a forma di un cubu, nantu à l'esternu coperto cù una tela blu-violeta trasluzcata, detta chì i scritti di u palcanu è u foyer sò guessed. In a dicurazioni interiore di u salottu, ci sò parechji attizzioni di l'aghju fattu à una piazza di a cità, è i stati d'est circò estandu ripresentati da certi "edificatori".

A sala di cuncerta di Copenaghen cuntene quattru studiosi, chì ognuna carricà qualcosa speziale. Per esempiu, in u hall number 1 per a sopra i capi di i spectaturi cum'è si una certa scultura si sviluppa, è hè stata dicurata in brillanti tonsi d'ohriste. A capacità hè circa 1800 persone. U numaru di studiu 2 hè una forma di forma di diamante, è i so pareti sò imbellate cù ritratti di famosi figuri di musica. Questu hè datu un pocu di simile à l'attellu di gravazioni, u numaru di sedi per l'espectadores hè di circa 500. U numaru di stanza 3 hè designatu per 200 persone è hè distinatu à pianoforte. Questu hà influinatu u so disignu - i tonu biancu è biancu fessighjemu simili à un strumentu musicali. In contraste à un monucchinu cusì cusitu, l'ultimu studiu hè stilatu in i scarelli, è u so propiu principiu hè cuncerti musicali moderni. Hè pocu chjucu è hè cunsigliatu per 200 spettaturi.

U Salone di Concertus di u Copenhague hè u bastimentu più caru di u so tipu in u mondu. A fini di ghjornu, ùn guarda micca guasi di vista, ma di a notte si trova annantu à un ghjente di turisteru è di i residenti lucali. In u screnu di tela blu, variate video clips, panoramas di a cità o esempi recenti di i filmi sò prughjettati quì. Oghje, u Salone di Concertus di u Copenhague hè a Cede Generale di i media chì sò drentu. Hè apertu à u 2009 da a Regina Margrethe II. Era un grandusu concerti di gala, chì hè stata scurdata per un oghje nantu à l'ospiti in questu avvenimentu.

Cumu visita?

Pudete ancu à u Salone di Concertu cù trasportu publicu . Avete bisognu à longu u metro line M1 à l'stazione DR Byen St.